Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه پارلمانی خبرگزاری فارس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در تماس تلفنی با آقای اسد قیصر انتخاب وی به عنوان رئیس مجلس ملی جمهوری اسلامی پاکستان را تبریک گفت. 

لاریجانی با ابراز خرسندی از روند رو به رشد مناسبات دو کشور مسلمان در عرصه های مختلف بر توسعه ارتباطات پارلمانی فیمابین تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحولات منطقه افزود: جمهوری اسلامی ایران و پاکستان دو کشور مهم و تأثیرگذار در جهان اسلام و منطقه می باشند و رایزنی‌های مستمر فیمابین میتواند به برقراری ثبات و آرامش منطقه کمک نماید.

لاریجانی در پایان بر بهره گیری از ظرفیت های اقتصادی و کشاورزی در ایران و پاکستان در راستای منافع دو ملت تأکید کرد.

قیصر: پاکستان از هر اقدامی در راستای وحدت میان کشورهای اسلامی حمایت می کند

در ادامه این گفت وگوی تلفنی اسد قیصر رئیس مجلس جدید ملی جمهوری اسلامی پاکستان با قدردانی از رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: روابط دیرینه، فرهنگی و مذهبی دو کشور پشتوانه محکمی برای ارتقا سطح مراودات بویژه روابط پارلمانی میان مجالس پاکستان و ایران می باشد.

اسد قیصر بر لزوم اهمیت تقویت و تحکیم همکاری میان کشورهای اسلامی افزود: پاکستان از هرگونه اقدامی در راستای وحدت میان کشورهای اسلامی و برقراری صلح در منطقه حمایت می کند./

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۲۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس‌جمهور هفته آینده عازم پاکستان می‌شود

رییس‌جمهور کشورمان سوم اردیبهشت ماه با هدف تقویت مناسبات دوجانبه به پاکستان سفر خواهد کرد.

به گزارش مشرق، وزیر امور خارجه پاکستان در خصوص سفر آتی حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی به این کشور، گفت: اسلام آباد به زودی میزبان رئیس جمهور ایران خواهد بود.

وی تصریح کرد: اسلام آباد میزبان رئیس جمهور ایران خواهد بود و ما برای میزبانی و پذیرایی از هیأت ایرانی مطابق با فرهنگ و سنت مهمان نوازی خود آماده هستیم.

اسحاق دار در پاسخ به سوالی پیرامون تحولات خاورمیانه به ویژه حملات تلافی‌جویانه جمهوری اسلامی ایران به سرزمین‌های اشغالی، گفت: پاکستان بابت پیامدهای حمله اسرائیل به سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق هشدار داده بود، از این رو بی توجهی جامعه جهانی به این اقدام باعث شد ایران دست به پاسخ نظامی علیه اسرائیل بزند.

وزیر خارجه پاکستان با بیان اینکه گسترش تنش‌ها و شروع جنگ جدید در منطقه به نفع هیچ‌کس نیست از جامعه جهانی و تمام ذی‌نفعان خواست برای تنش زدایی و کنترل اوضاع در خاورمیانه تلاش کنند.

گفتنی است، حجت السلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان قرار است ۳ اردیبهشت ماه در یک سفر رسمی با هدف تقویت مناسبات دوجانبه عازم پاکستان شود.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • رئیسی هفته آینده عازم پاکستان می‌شود
  • آمادگی پاکستان برای میزبانی رئیس جمهور ایران
  • رییس‌جمهور هفته آینده عازم پاکستان می‌شود
  • انتقاد طالبان از عدم همکاری اسلام آباد
  • تاکید وزیر دفاع پاکستان بر تقویت همکاری‌های امنیتی و ضدتروریسم با ایران
  • گفت‌وگوی تلفنی امیرعبداللهیان با همتای ژاپنی
  • اولین گفتگوی رئیسی و پوتین بعد از عملیات سپاه
  • اولین گفتگوی رئیسی و پوتین بعد از حمله سپاه پاسداران به اسرائیل
  • مکالمه تلفنی روسای جمهور ایران و روسیه درباره عملیات «وعده صادق»
  • گفت‌وگوی تلفنی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه عمان