Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@23:54:44 GMT

برترین های کنکور گناوه تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۸۳۰۹۷

برترین های کنکور گناوه تجلیل شدند

به گزارش ایرنا، فرماندار گناوه روز پنجشنبه در آیین تجلیل از دانش آموزان برتر کنکور 97 این شهرستان افزود: افتخارآفرینی دانش آموزان در کنکور امسال ناشی از برنامه ریزی ، همت دانش آموزان و حمایت و دلگرمی خانواده های آنان است.
سیدعلی پاک نژاد اظهارداشت: کانون فرهنگی آموزشی قلم چی بدنبال مسایل مادی نیست و مشارکت در کارهای خیرخوانه نظیر احداث مدرسه و درمانگاه بخشی از اهداف این کانون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: مجموعه فرمانداری، شورای اسلامی شهر و شهرداری آماده هرگونه همکاری با کسانی است که برای پیشبرد علم و دانش فرزندان این دیار تلاش می کنند.
موسس و مسئول نمایندگی کانون فرهنگی آموزشی قلم چی گناوه نیز گفت: دانش آموزان این شهرستان دارای نبوغ و استعدادهای عالی هستند که با فراهم کردن زمینه لازم و استفاده از قابلیت های شهرستان می توانند به رتبه های بالاتر و کسب مدارج عالی دست یابند.
معصومه شادزی افزود: دانش آموزان کانون قلم چی این شهرستان با گذشت یک دهه از تاسیس آن تاکنون با کسب رتبه های برتر به مراکز آموزش عالی دانشگاه علوم پزشکی و مهندسی درجه یک و دو راه پیدا کردند.
وی اظهارداشت: باتوجه به اهداف و نیت قلم چی ، دانش آموزانی که مستعد و مشکل مالی دارند ، 100 درصد خدمات بورسیه ارایه می شود و در این ارتباط یکهزار و 500 تن در شهر و روستا های گناوه بصورت رایگان تحت پوشش قرار گرفته و خدمات دهی شد.
مسئول نمایندگی کانون قلم چی گناوه افزود: در این موسسه از دبیران و پشتیبانان بومی استفاده و پروازی بهره ای گرفته نشد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6045
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت استان بوشهر دانشگاه علوم پزشکی شورای اسلامی شهر شهرداری کنکور رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۳۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور مجوز تأسیس دبیرستان نمونه دولتی دخترانه در گلبهار

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان گلبهار گفت: با تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام شده، وزارت آموزش و پرورش مجوز تأسیس دبیرستان نمونه دولتی دخترانه دوره دوم را صادر کرده است.   محمود رضوانی‌کیا افزود: دبیرستان نمونه دولتی دخترانه گلبهار در سال تحصیلی آینده با ظرفیت هر سه رشته نظری «علوم انسانی، ریاضی فیزیک و علوم تجربی» از میان دانش آموزان مستعد و توانمند علمی دانش آموز می‌پذیرد.   وی ادامه داد: دبیرستان نمونه دولتی دخترانه شهرستان گلبهار در محل دبیرستان شبانه روزی الزهرا (س) فعالیت خود را آغاز می‌کند.   به گفته او، حضور دبیران برتر و مجرب، دارا بودن آزمایشگاه مجهز، قرائت‌خانه ویژه دانش آموزان برای اعتکاف علمی، شبانه روزی بودن و بهره‌مندی از تجهیزات مناسب خوابگاهی، قرارگرفتن مدرسه در مرکز شهر و انجام فعالیت‌های آموزشی و پرورشی ۲۴ ساعته، از دیگر امتیازات این مرکز آموزشی است.   رضوانی‌کیا با بیان اینکه دانش آموزان شهرستان‌های چناران، طرقبه، شاندیز و تبادکان نیز می‌توانند از این مجموعه آموزشی برخوردار شوند، افزود: استفاده دانش آموزان از سهمیه منطقه ۳ در کنکور سراسری از دیگر مزایای این دبیرستان است.   مدیر آموزش و پرورش شهرستان گلبهار تصریح کرد: تأسیس مدرسه نمونه دولتی دخترانه از مطالبات مردم شهرستان گلبهار بود که با پیگیری‌ها و مساعدت‌های نماینده مردم شهرستان‌های گلبهار، چناران و طرقبه شاندیز در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، امام جمعه و آموزش و پرورش به انجام رسید.

دیگر خبرها

  • ضرورت ایجاد مدرسه فرزانگان و تیزهوشان در هشترود
  • لزوم ایجاد مدرسه فرزانگان و تیزهوشان در هشترود
  • برگزاری جشنواره دختران آفتاب در شهرستان گچساران
  • تاثیر۵۰ درصدی نمرات امتحان نهایی در کنکورسراسری
  • تاثیر ۵۰ درصدی امتحانات نهایی در کنکور سراسری
  • افزایش قبولی دانش‌آموزان چهارمحال و بختیاری با تاثیر سوابق
  • اجرای طرح "ایما" در مدرسه راهیان کوثر شهرستان رزن
  • وضعیت مطلوب دلیجان در حوزه فنی و حرفه‌ای و کار و دانش
  • تاثیر ۵۰ درصدی معدل در کنکور امسال
  • صدور مجوز تأسیس دبیرستان نمونه دولتی دخترانه در گلبهار