Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@12:39:33 GMT

40 نفر در پارتی شبانه بیرجند دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۸۳۲۸۵

40 نفر در پارتی شبانه بیرجند دستگیر شدند

محمدرضا اعراب شیبانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: میانگین سنی متهمان بین 20 تا 35 سال بود که از این تعداد 16 مرد و 24 زن حسب مشاهدات عینی قاضی با اتهام شرب و نگهداری خمر و سایر مفاسد اجتماعی در شب های اخیر دستگیر شدند.
وی گفت: کمیسیون مبارزه با مفاسد اجتماعی استان به ریاست دادستان مرکز استان، اعضای محاکم قضایی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شده است که مفاسد و آسیب های اجتماعی به صورت کاملا فنی در آن رصد و پیگیری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون دادستان بیرجند اظهار داشت: مفاسد اجتماعی استان در این کمیسیون پیگیری و با همکاری و مشارکت اعضا در مورد برخورد بازدارنده با مفاسد تصمیم گیری می شود.
وی گفت: خانواده ها از فرزندان خود مراقبت کنند زیرا در قریب به اتفاق جشن های شبانه(پارتی) افراد اقدام به شرب خمر و استفاده از روانگردان ها می کنند که این جشن ها از حالت یک جشن ساده خارج می شود.
اعراب شیبانی افزود: این پرونده به قید فوریت و با تاکید دادستان در شعبه اول دادیاری دادگاه عمومی و انقلاب بیرجند توسط قاضی ویژه مبارزه با مفاسد اجتماعی رسیدگی می شود.
3215*3028
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت آسیب های اجتماعی امر به معروف و نهی از منکر انقلاب خانواده روانگردان ها رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۳۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،مدیر کل آموزش و پرورش استان ، حرفه آموزی را مهم‌ترین گام در راستای ایجاد اشتغال عنوان کرد و گفت: مدارس شبانه روزی بهترین ظرفیت برای رسیدن به این هدف است.
موسوی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان هم خود اتکایی و ایجاد کار و اشتغال را از اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان کرد.
این نمایشگاه در قالب ۹۱ غرفه بر پا شده است.
حدود ۵ هزار نفر از دانش آموزان دوره دوم متوسطه استان در مدارس شبانه روزی مشغول تحصیل هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام دستگیر شد
  • شکایت خواننده معروف به پلیس فتا | گرداننده صفحه اینستاگرام دستگیر شد
  • زنجانی‌ها منتظر شرایط جوی ناپایدار باشند
  • افزایش ۵ برابری بودجه شهرداری بیرجند برای سال ۱۴۰۳
  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • بازدید شبانه خبرنگاران از خط ۲ مترو شیراز
  • فاز دوم خط ۲ مترو ؛ چهارمین بازدید شبانه مدیریت شهری شیراز
  • ۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند
  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند
  • نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج