Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: زنی به دلیل این که شوهرش به او خیانت کرد او را از مردانگی ساقط کرد.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، زنی که در سنت لوئیس ایالت میسوری آمریکا شوهرش را اخته کرده بود، دستگیر شد.

این زن 43 ساله ، توسط اداره پلیس Police سنت لوئیس بازداشت شد .این زن مدعی شد که می خواست انتقام خیانت Cheat شوهرش را بگیرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طی بازجویی ها، کریستینا پالمر اندرسون اعتراف کرد که او جنایتی را که مرتکب شده بود را از قبل برنامه ریزی کرده بود.

او به پلیس گفته که او ساعات زیادی را در هفته ی پیش صرف کرده بود تا دندان های خود را با سوهان ناخن بسابد و تیز کند تا راحت تر اندام جنسی شوهرش را کنده و شوهرش را اخته کند.

او در نهایت طرح خود را صبح امروز به عمل رسانده است . او در موقعیت خاص دست و پای شوهرش را با طناب به پایه های تخت خواب بسته و دست به اقدام وحشتناک زد.

در حالی که مرد نگون بخت به شدت درحال خونریزی بود،این زن به اتاق دیگری رفته و به راحتی روی صندلی نشست و مشغول کشیدن مواد مخدر Drugs شد.

قربانی، 47 ساله جان موریس اندرسون، پس از دقایقی دست و پای خود را قبل از اینکه از هوش برود باز کرد و با اورژانس تماس گرفت.

پلیس و امدادگران چند دقیقه بعد وارد شدند و به سرعت خانم اندرسون را دستگیر کردند و شوهرش را به بیمارستان دانشگاه سنت لوئیس منتقل کردند.

هنگامی که افسران در اتاق خواب این زوج وارد شدند ،قربانی برهنه و بیهوش بود و سر تا پایش پوشیده از خون شده بود، جان بلیمار رئیس پلیس به خبرنگاران گفت: متهم با لباس پر از خون روی نیمکت نشسته بود و با خیال راحت کریستال می کشید.

این زن با مشاهده ی پلیس بلافاصله به اخته کردن شوهرش اعتراف کرد.

رئیس پلیس سنت لوئیس شهرستان،این جرم Crime و جنایت Crime را به عنوان یکی از وحشتناک ترین جنایت ها در زندگی حرفه ای اش توصیف کرد.

کریستینا اندرسون در حال حاضر با اتهام درجه اول حمله داخلی و تلاش به قتل Murder نفس و همچنین در اختیار داشتن مواد مخدر و متعلقات مواد مخدر روبرو است. با این حال، او را مجبور به انجام یک ارزیابی کامل روانی قبل از محاکمه اش کرده اند.

شوهر او در کمای مصنوعی قرار داده شده و در یک وضعیت بحرانی باقی مانده است. وی برای حداقل یک هفته در بیمارستان بستری است، اما آسیب وارده به وی دائمی است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فوری / عزت الله انتظامی درگذشت

ارتباط چندش آور پسر جوان و نامادری اش +عکس

باردار شدن دختر 17 ساله ی میلیونر پس از تجاوز امیر بیکار !

مهریه زیبای عروس 2 تابعیتی، داماد تهرانی را شوکه کرد !

ارتباط زنم با راننده شاسی بلند دیوانه ام کرد / خودم مچ آن دو را گرفتم !

همخوابی زن جوان با نصاب ماهواره در تهران / او به پسر نوجوان همسایه هم رحم نکرد

توطئه شوم برادر شیطان صفت برای خواهر زیبایش + عکس

شکنجه های وحشتناک نازنین زهرای 3 ساله در مرند !+ تصویر 16+

زن شیطان صفتم دوستانش را در شرایط بد به اتاقم می فرستاد !

چه کسی این دختر را رقاص اینستاگرام کرد ؟!

عکس / وحشیانه ترین سلفی با دختر آزار دیده

حکم دادگاه برای ازدواج اجباری با دختر ۱۴ ساله

درگذشت بازیگر زن فیلم «پدرخوانده» + عکس

عکس قبل و بعد کتک خوردن یک دختر زیبا / زنی این دختر را در اتاق خواب شوهرش گیر انداخت

پیام خداحافظی روحانی جنجالی در اینستاگرام +عکس

تجاوز وحشیانه به دختر 15 ساله در سرویس بهداشتی بانوان + عکس

صادق مخ زنم را زد و وقتی نبودم به خانه ام می رفت و ... ! + عکس

شرط بندی احمقانه مردی را برای همیشه عقیم کرد !

زنم پس از دادن تریاک به من درخواستهای عجیبی دارد / او پای زن همسایه ها را هم به میان می آورد !

عکس / ماجرای لاشه یک هیولا در کرمانشاه چه بود؟

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه پلیس Police خیانت Cheat مواد مخدر Drugs جرم Crime جنایت Crime قتل Murder اخبار حوادث خیانت شوهر عکس محاکمه دندان عکس ایران دختر حوادث شهرستان ازدواج اعدام قتل همسرش زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۳۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) دختر ۹ ساله‌ای که به لقب هرکول معروف شد

آرشیا گوسوامی چند سال پیش که توانست رکورد کوچکترین وزنه‌بردار هند در بخش ددلیفت را به نام خود ثبت کند، توجه دیگران را به خود جلب کرد. او در آن زمان، وزنه ۴۵ کیلوگرمی را بلند کرده بود.

آرشیا از همان زمان تاکنون تحت تمرین‌های سخت بوده است و اکنون توانست وزنه ۷۵ کیلوگرمی را که دو برابر وزن خود بود را بلند کند. تصویر این حرکت او که در خلال تمرین‌هایش انجام شد، در صفحات مجازی به اشتراک گذاشته شده و بازخورد‌های متعددی گرفته است.

بیشتر بازخورد‌ها مثبت بود و همه از قدرت و فرم بدن او تمجید کردند و لقب نسخه زن هرکول را به او دادند. اما برخی از افراد هم درخصوص سلامتی او ابراز نگرانی کردند و معتقد بودند، بلند کردن چنین وزنه‌های سنگینی در سن او ممکن است سلامتی‌اش را به خطر اندازد.

یکی از کاربران فضای مجازی نوشت، «ممکن است آرشیا ۹ ساله باشد، اما با انجام دادن این تمرینات سنگین، استخوان‌های او ۷۸ ساله خواهند بود.» برخی هم معتقد بودند، ستون فقرات این کودک هنوز کاملا قوی نشده تا بتواند چنین فشار‌هایی را تحمل کند و ممکن است برای سلامتی او مضر باشد.

اما این دختر ۹ ساله چنان به وزنه‌بردای علاقه‌مند است که قصد ندارد، دست از این ورزش بردارد و خود را برای مسابقات در سن خود آماده می‌کند.

منبع: خبرآنلاین

tags # وزنه برداری سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • همدستی مرد و زن برای قتل شوهر
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  • ۲ روایت عجیب از آدم‌ربایی ۱۰ میلیاردی | دختر ۱۶ ساله می گوید ۳ روز در اتاقی زندانی بود و شکنجه می شد اما دوست اینستاگرامی او می گوید...
  • حمله مرگبار پلیس آمریکا به بیمار جنسی؛ او به سراغ دختـر ۷ ساله آمده بود! | فیلم
  • اغفال دختر بالاشهری توسط مرد الکلی | فرار دختر ۱۸ ساله با مردی که می‌خواست او را به خارج ببرد
  • دستگیری عامل اغفال دختر ۱۸ ساله در شمال شهر تهران
  • بازداشت مرد الکلی به دلیل اغفال و فراری دادن دختر ۱۸ ساله
  • رابطه سیاه با دختر ۱۵ ساله در اتاق پشتی سوپر مارکت جنجال به پا کرد + فیلم دوربین مدار بسته
  • (عکس) دختر ۹ ساله‌ای که به لقب هرکول معروف شد