Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: در درگیری میان نیروهای مرزی و گروه های ضد انقلاب در منطقه مرزی بانه چهار نفر از نیروهای کشورمان زخمی شدند.

حسین خوش اقبال اظهار داشت: این درگیری زمانی اتفاق افتاد که خودروی گشت نیروهای مرزبانی در جاده برده بوک نزدیک روستای ابولحسن در کمین نیروهای ضد انقلاب افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: درگیری بین نیروهای مرزبانی و گروه های ضد انقلاب ساعت 8 و 30 دقیقه شب گذشته روی داد و بر اثر تیراندازی شدید چهار نیروی مرزی کشورمان زخمی و بلافاصله پس از درگیری به بیمارستان منتقل و تحت درمان قرار گرفتند و حال آنها رو به بهبود است.

خوش اقبال تاکید کرد: یکی از نیروهای مرزی کشورمان نیز پس از درگیری مفقود شده بود که چند ساعت بعد سالم خود را به پایگاه مرزی محل خدمت رساند.

معاون استاندار کردستان با بیان اینکه گروه های ضد انقلاب پس از این درگیری بسرعت منطقه را ترک و متواری شدند، یادآور شد: اکنون منطقه در کنترل نیروهای نظامی و مرزی کشورمان است و بررسی ها در خصوص جزییات این حمله در حال انجام است.

وی اضافه کرد: هنوز هیچ گروه و دسته ای از ضد انقلاب مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته است ولی به محض دریافت خبرهای جدید، از طریق رسانه ها اطلاع رسانی لازم انجام می شود.

روستای برده بوک در بخش نمشیر واقع شده است.

شهرستان مرزی بانه با 158 هزار نفر جمعیت در 270 کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت مرزبانان درگیری در بانه نیروهای مرزبانی نیروهای ضد انقلاب درگیری در کردستان رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۳۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری مسلحانه اشرار در زاهدان

ساعتی قبل درگیری مسلحانه میان افراد شرور و اراذل و اوباش در محدوده خیابان کوثر زاهدان رخ داد که در جریان آن تعدادی زخمی شدند و با ورود به موقع نیروهای بسیجی امنیت در منطقه برقرار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، ساعتی قبل درگیری مسلحانه میان افراد شرور و اراذل و اوباش در محدوده خیابان کوثر زاهدان، کوثر 27 رخ داد که در جریان آن تعدادی زخمی شدند.

نیروهای بسیجی جهت برقراری امنیت در این محدوده وارد عمل شدند. در حال حاضر امنیت در محدوده اعلام شده برقرار است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درگیری مسلحانه و ۴ کشته و زخمی در زاهدان
  • درگیری مسلحانه و چهار کشته و زخمی در زاهدان
  • درگیری مسلحانه اشرار در زاهدان
  • شهادت یک مرزبان در مرزهای غربی 
  • دومین مرزبان هنگ مرزی بانه به شهادت رسید
  • یک مرزبانان در بانه به شهادت رسید
  • شهادت دومین مرزبان هنگ مرزی بانه
  • شهادت یک مرزبان در بانه + جزئیات
  • شهادت یک مرزبان دیگر در بانه
  • یکی دیگر از مرزبانان در بانه به شهادت رسید