Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-06@00:15:18 GMT

پورعلی گنجی به اوپن بلژیک پیوست

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۸۳۷۰۱

صراط:

 قرارداد مدافع 26 ساله فوتبال ایران با اوپن بلژیک 2 ساله خواهد بود و به عبارتی مرتضی تا پایان سال 2020 در این تیم خواهد ماند.

به گزارش ایرنا پور علی گنجی پیشتر با ترابزون اسپور مذاکرات مثبتی انجام داده بود، اما گفته می شود اختلاف نظر بر سر پست بازی وی در تیم ترکیه ای در نهایت موجب شد تا این بازیکن ملی پوش نتواند قرارداد خود را با ترابزون امضا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوپن فصل گذشته در جدول پلی آف در گروه B قرار داشت و در جدول 6 تیمی جایگاه پنجم را به خود اختصاص داد. گفتنی است که تیم اوپن، در سه بازی نخست خود در لیگ بلژیک، متحمل سه شکست شده است و 13 گل نیز دریافت کرده است و در جایگاه آخر جدول 16 تیمی لیگ بلژیک ایستاده است.

آن‌ها دو هفته پیش در برابر شارلوا، تیمی که دیگر بازیکنان ایرانی، کاوه رضایی و علی قلی زاده را در اختیار دارد، با نتیجه 4-1 شکست خوردند.

پور علی گنجی پس از امضای قرارداد با این تیم اظهار داشت: بازی در اروپا همواره هدف و رویای من بوده است. من به آینده نگاه می کنم و چالش هایی که دارم. همین طور از باشگاه اوپن تشکر میکنم که به من اعتماد کردند.

پورعلی گنجی که سابقه بازی در باشگاه های نفت تهران، تیانجین تدا چین و السد قطر را در کارنامه دارد، برای تیم ملی ایران 25 بازی انجام داده و دو گل به ثمر رسانده است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: پورعلی گنجی تیم ملی فوتبال کی روش بلژیک صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۳۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام ده‌روسی به لورکوزن: به کامبک اعتقاد داریم

به گزارش "ورزش سه"، دانیله ده‌روسی، سرمربی رم، پس از شکست 0-2 مقابل بایر‌لورکوزن، با رسانه رسمی باشگاه رم صحبت کرده است. ده‌روسی در مورد عملکرد و اینکه چه چیزی برای تغییر اوضاع در بازی برگشت لازم است، حرف‌های جالبی زده است.

ده روسی گفت:"نیمه اول عادلانه‌ای بود، آنچه را که باید انجام می‌دادیم، انجام دادیم. مشخص است وقتی در مقابل تیمی بسیار قوی، سریع و ماهر در ضدحمله عقب می‌نشینید، خطر بیش از حد گل خوردن را دارید."

امید به کامبک؟

ما تا آخر جنگیدیم، گل دوم آن‌ها یک گل خوب دیگر بود. فکر می‌کنم فرصت‌های زیادی داشتیم تا حداقل فاصله را کم کنیم و بازی را در بازی برگشت آسان‌تر کنیم. ما به کامبک ایمان داریم، هفت روز باقی مانده، حالا به لیگ فکر می‌کنیم و سپس برای بازی برگشت آماده می‌شویم.

گل نزدن در بازی دیشب؟

برخی شب‌ها هم بوده که خوش‌شانس‌تر بودیم. ما باید بدانیم که این فوتبال است و فقط می‌توانیم جنبه مثبت آن را ببینیم. ما مسابقات را با گلزنی مقابل برایتون و میلان بردیم، بازی‌ها و جو آن، تفاوت را در این ورزش ایجاد می‌کنند. گاهی گل می‌زنی و همین گل جو روانی حریفان را هم تغییر می‌دهد. این بار برای ما دقیقاً برعکس شد.

هدف تیم در بازی برگشت؟

در بازی برگشت باید قوی، متمرکز و سریع باشیم. آن‌ها از لحاظ بدنی تیمی هستند که بازیکنان بسیار قدرتمند و سریعی دارند. رفتن به آلمان و انجام یک بازی خوب سخت خواهد بود. آن‌ها در ضدحمله و موقعیت‌های تک به تک تیم خطرناکی هستند.

دیگر خبرها

  • خونریزی مغزی رنه آدلاید پس از برخورد توپ به سرش در لیگ بلژیک!
  • بازیکن فرانسوی پس از برخورد توپ به سرش بی‌هوش شد
  • از هوش رفتن بازیکن فرانسوی پس از برخورد توپ به سرش
  • قطعی: رم علیه بند خرید هم‌تیمی سردار
  • ابراهیم صادقی: همین آقای کوپال ناظمی!
  • تاریخچه: تیمی که استقلال را دو رقمی کرده!
  • یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)
  • کلهر: استقلال یا پرسپولیس محتاط بازی کنند قهرمانی را از دست می‌دهند/ تیم نکونام از نظر مهره ضعیف‌تر از رقیب است
  • پیام ده‌روسی به لورکوزن: به کامبک اعتقاد داریم
  • امید جدید پرسپولیسی‌ها برای صدرنشین: ذوبِ شکست‌ناپذیر!