Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از شعبه مرکزی جامعه‌القرآن کریم زنجان، وجود چنین مراکزی را کمک به پایداری سلامت روحی و معنوی جوانان خواند.

به گزارش گروه استانهای خبرگزاری آنا از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدعباس صالحی در دومین روز از سفر خود به استان زنجان از شعبه مرکزی جامعه القرآن زنجان بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در حاشیه این دیدار اظهار کرد: «خدمت به قرآن کریم مقوله‌ای است که با عشق درونی و امداد الهی همراه خواهد بود و هر اندازه جوانان و نوجوانان با قرآن مانوس باشند، کارآمدی ارتقأ پیدا می‌کند و ایجاد فضای قرآنی در کشور از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.»

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با توجه به انس رهبری با قرآن کریم و با بیان اینکه رهبری در مشهد مقدس صبح‌های جمعه در جلسات قرآنی شرکت می‌کردند، گفت: «برنامه‌های قرآنی ایشان در ماه مبارک رمضان نشان از اهتمام ایشان به قرآن کریم است.»

وی با بیان اینکه انس با قرآن کریم مقدمه‌ای برای ارتباطات معرفتی و وجودی است، ادامه داد: «مؤسساتی همچون جامعه‌القرآن در کنار آموزش قرآن، ارتباط معرفتی و وجودی قرآنی را مقدمه‌سازی می‌کنند.»

این مرکز نخستین و بزرگترین موقوفه قرآنی استان زنجان است که زمین آن از سوی یک زوج زنجانی وقف شده است. شعبه مرکزی جامعه‌القرآن کریم زنجان در زمینی به مساحت دو هزار و ٤٠٠ متر مربع در پنج طبقه و با اعتبار دو میلیارد تومان احداث شده است.»

در این مرکز آموزش قرآنی ٣٠ کلاس درس ساخته شده است که پذیرای قرآن‌آموزان خردسال و بزرگسال برای دختران و پسران است.

اکنون ٤٧ شعبه جامعه‌القرآن در استان زنجان فعال است که پنج هزار قرآن‌آموز در شعب شهر زنجان مشغول قرآن‌آموزی هستند.

انتهای پیام/4046/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۳۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم پخش مسابقه «قرآنی‌ها» از شبکه قرآن و معارف

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،این برنامه به تهیه کنندگی «روح الله امینی» شب‌های یک شنبه و سه شنبه ساعت ۲۲:۱۵ بر روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود.
حافظان قرآن کریم از سراسر کشور با حضور در مسابقه بزرگ قرآنی‌ها در بخش‌های مختلف حفظ، مفاهیم و ... قرآن کریم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
مسابقه بزرگ قرآنی‌ها در دو بخش خواهران و برادران تهیه شده است که کوچکترین شرکت کننده در آن دختر بچه ۴ ساله حافظ قرآن کریم است.

مسابقه بزرگ قرآنی‌ها تولید مشترک مرکز هنری رسانه‌ای «نهضت» از مجموعه‌های وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی و شبکه قرآن ومعارف سیما است.

دیگر خبرها

  • پنج میلیاردتومان تسهیلات به فعالان قرآنی یزد پرداخت شد
  • «مسابقه قرآنی‌ها»؛ محفلی برای حافظان قرآن کریم
  • حضور ۱۸ میلیون مخاطب در پویش ملی زندگی با آیه‌ها
  • محتواهای «زندگی با آیه ها» را باید اختصاصی ارایه کنیم
  • اعضای کاروان قرآنی اعزامی به حج تمتع معرفی شدند
  • فعالیت‌های قرآنی در بیجار افزایش می‌یابد
  • ۱۸ میلیون مخاطب در پویش ملی زندگی با آیه‌ها حضور داشتند
  • تداوم پخش مسابقه «قرآنی‌ها» از شبکه قرآن و معارف
  • طرح «مسطورا» گامی مثبت در راستای ارتقای فرهنگ قرآنی در مرکزی
  • موسسه جامعه الثقلین اراک پیشگام در تولید محتوا و مستندسازی