Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

بهرام قاسمی در پاسخ به پرسش خبرنگاران درخصوص اخبار منتشره از هتک حجاب چند مسافر ایرانی هنگام چک امنیتی مسافران پرواز تفلیس به اصفهان گفت: با گزارش دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در اصفهان و پس از حصول اطمینان از صحت گزارش که از طریق تماس تلفنی سفیر جمهوری اسلامی ایران در گرجستان با تعدادی از مسافران این پرواز انجام شد، سفارت جمهوری اسلامی ایران در تفلیس مراتب اعتراض شدید خود را به وزارت امور خارجه گرجستان و پلیس امنیت فرودگاه تفلیس اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایلنا  وی افزود: پیگیری‌های سفارت جمهوری اسلامی ایران در تفلیس، اداره کل کنسولی وزارت امور خارجه و دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در اصفهان در این ارتباط ادامه دارد که ابلاغ مراتب اعتراض اداره کل کنسولی به سفارت گرجستان در تهران و ارسال یادداشت اعتراضی سفارت ایران در تفلیس به وزارت خارجه گرجستان و نیز درخواست توضیح از سفیر گرجستان در تهران از جمله اقداماتی است که انجام شده و از مقامات ذی‌ربط گرجی خواسته شده است ضمن پیگیری موضوع، از تکرار چنین برخوردهایی با مسافران ایرانی خودداری گردد که امیدواریم با مجموع اقدامات انجام شده پلیس امنیت فرودگاه تفلیس نسبت به رعایت حرمت بانوان مسلمان حداکثر دقت و اهتمام را به عمل آورد و از تکرار چنین اقداماتی جلوگیری کند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: قاسمی سخنگوی وزارت خارجه ایران گرجستان صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۳۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه ۱۰ میلیون دلاری آمریکا برای معرفی سه «هکر ایرانی»

به گزارش «تابناک» به نقل از یورو نیوز، برنامه «پاداش برای عدالت» سرویس امنیت دیپلماتیک وزارت امور خارجه ایالات متحده با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در ازای اطلاعات درباره سه مرد ایرانی با نام‌های «ر.ک»، «ک.ب.س.» و «ح. ه» تا ۱۰ میلیون دلار پاداش پرداخت می‌کند.
 
به ادعای این نهاد دولتی آمریکا؛ این افراد به انجام حملات سایبری «تحت هدایت و همکاری شرکت‌های نیابتی وابسته به سپاه پاسداران» به «بیش از ۱۲ شرکت آمریکایی، وزارت امور خارجه و وزارت خزانه‌داری ایالات متحده» متهم شده‌اند.

دیگر خبرها

  • محکومیت حمله اسرائیل به سفارت ایران در نشست بریکس
  • جایزه ۱۰ میلیون دلاری آمریکا برای معرفی سه «هکر ایرانی»
  • مدد الهی نظامیان متجاوز آمریکا را در طبس زمین‌گیر کرد
  • بیانیه وزارت امور خارجه به مناسبت فرارسیدن سالروز واقعه طبس
  • بیانیه وزارت خارجه در سالگرد واقعه طبس و شکست آمریکا
  • اتهامات علیه شهروندان ایرانی در پرونده آمیا فاقد اعتبار است
  • سفارت ایران در پاریس فرد مهاجم را بخشید | این هموطن ایرانی تحت القائات فضای ایران هراسی بود
  • چشم‌پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله‌کننده به بخش کنسولی
  • آمریکا برای سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران نیستیم