Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@06:29:38 GMT

علت بازی نکردن «الحاجی گرو»

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۸۳۸۹۲

علت بازی نکردن «الحاجی گرو»

اواخر هفته گذشته خبری غیر رسمی مبنی بر مصدومیت الحاجی گرو در فضای مجازی منتشر شد که باشگاه استقلال نسبت به این خبر هیچ واکنشی نشان نداد تا با این سکوت به نوعی خبر مزبور تایید شده باشد.

آبی پوشان در هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر مقابل پارس جنوبی جم به میدان رفتند و در حالی که با گل زودهنگامی از میزبان خود عقب افتاده و به شدت به داشته های خود برای تغییر نتیجه نیاز داشتند، به الحاجی گرو که می تواند اصلی ترین مهره این تیم در فاز تهاجمی باشد بازی نرسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم نیجریه ای آبی پوشان با مصدومیتی مواجه بود که شاید تحت یکسری تدابیر می‌توانست دقایقی برای آبی پوشان بازی کند، اما این حضور وی در میدان می‌توانست با ریسک بالایی همراه باشد و منجر به تشدید مصدومیت او شود. از آنجایی که آبی پوشان در روز پنجم شهریور یک دیدار حساس در لیگ قهرمانان آسیا در پیش دارند و شفر برای آن بازی به همه بازیکنان باتجربه‌اش نیاز دارد، ترجیح داد حتی به قیمت پذیرفتن شکست مقابل پارس جنوبی روی الحاجی گرو ریسک نکرده تا این بازیکن در کمال صحت و سلامت برای دیدار مقابل السد در اختیار باشد.

تیم فوتبال استقلال تهران در هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر میهمان پارس جنوبی جم بود و در این دیدار با یک گل مغلوب میزبان خود شد تا در پایان هفته چهارم کماکان ۵ امتیازی باقی بماند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: الحاجی گرو وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۳۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاقبت توجه نکردن راننده به قطار (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: برخورد وحشتناک قطار به کامیون در گذرگاه راه آهن ترکیه (فیلم) حمل و نقل دلهره آور ریلی در هند (فیلم) یخ‌زدن هواپیما در فرودگاه مونیخ (فیلم)

دیگر خبرها

  • هشدار زرد؛ وزش باد شدید در مناطق جنوبی کشور تا هفته آینده
  • واکنش کاپیتان تیم ملی به انصراف ملی‌پوشان: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند
  • عاقبت توجه نکردن راننده به قطار (فیلم)
  • عاقبت توجه نکردن راننده به قطار + فیلم
  • اعزام ۲۶ کارگر خراسان جنوبی برای دیدار با رهبری
  • ژست های خاص ملی پوشان فوتسال پس از صعود مقتدرانه
  • ژشت‌های خاص ملی‌پوشان پس از صعود مقتدرانه
  • پرسپولیس به رکورد فصل قبل رسید اما...