Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛کلیپی تاثیرگذار از زنده یاد عزت الله انتظامی را از نظر می گذرانید که لحظات تماشایی بازی های درخشان این هنرمند فقید را به تصویر کشیده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع:مهر

انتهای پیام/

بریده هایی از خاطرات سینمایی «آقای بازیگر».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم حاشیه هنرمندان سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۳۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هادی چوپان استیج بریتانیا را بهم ریخت/ هنرنمایی گرگ پارسی روی استیج آرنولد کلاسیک (فیلم)

 

بهترین و آماده‌ترین بدنسازی فعلی جهان یعنی هادی چوپان که دو هفته قبل با آمادگی خیره کننده خود در آرنولدکلاسیک آمریکا تمجید همه بزرگان بدنسازی جهان از جمله آرنولد و رونی کلمن را نسبت به خود دید، با توجه به برنامه ریزی هنی رامبد، مربی ایرانی الاصل خود در آرنولدکلاسیک انگلستان هم حاضر شده است.

چوپان که برای اخذ ویزای انگلیس با مشکل‌ مواجه شده بود، در روز آخر توانست مجوز سفر به بریتانیا را بگیرد. او امشب در مرحله مقدماتی آرنولدکلاسیک انگلیس روی استیج رفت و بازهم حسابی مورد توجه قرار گرفت.

آمادگی هادی چوپان در استیج بیرمنگام، از دو هفته پیش که در اوهایو قهرمان آرنولدکلاسیک ۲۰۲۴ قهرمان شده بود، بیشتر به نظر می‌رسید و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد باید هادی را از حالا قهرمان آرنولد کلاسیک بریتانیا دانست.

البته سامسون داودا رقیب اصلی چوپان که مقیم انگلیس است، هم رشد کیفی خوبی داشته و بدن کات‌تر و پرجزییات‌تری را برای جدال با چوپان به استیج آورده است. قطعا او نمی‌خواهد در کشورش جایی برای پشیمانی باقی بگذارد! باید تا فردا شب صبر کرد و دید هادی پنجمین شکست را هم به سامسون تحمیل خواهد کرد؟

 

منبع:خبر ورزشی

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ویدیوی حماسی که آرنولد از هادی چوپان منتشر کرد رقیب هادی چوپان حذف شد ؛ در یک قدمی قهرمانی تازه (فیلم) حضور هادی چوپان در کنار بزرگان تاریخ بدنسازی؛ از رونی کلمن تا آرنولد (فیلم)

دیگر خبرها

  • دیوارنگاره میدان ولی‌عصر زنجان طرح عیدانه و رمضانی گرفت
  • سفر به روستاهای تاریخی کرمانشاه خاطره‌ای ماندگار برای مهمانان است
  • استقبال فوق‌العاده از نمایش 80 دقیقه‌ای اورونوف
  • هنرنمایی هنرمندان کوچک در میراث‌داری از امانت پیشینیان 
  • نوروزی خاطره انگیز با سفر به پارس‌آباد؛ بهشت گردشگری ایران
  • مثلث خاطره‌انگیز استقلال: هرکدام در گوشه‌ای از دنیا!
  • فیلم| هنرنمایی هادی چوپان روی استیجِ آرنولد کلاسیک
  • ۴ تنگه شگفت‌انگیز در ایران که نباید از دست داد
  • هادی چوپان استیج بریتانیا را بهم ریخت/ هنرنمایی گرگ پارسی روی استیج آرنولد کلاسیک (فیلم)
  • مهاجم خاطره‌انگیز تیم تونی به تراکتورِ خمس رسید