Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-04@10:45:31 GMT

ماجرای بازداشت دو سارق حرفه‌ای لوازم خودرو

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۸۳۹۴۹

ماجرای بازداشت دو سارق حرفه‌ای لوازم خودرو

ساعت24 - جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری دو سارق حرفه ای لوازم داخل خودرو خبر داد و گفت: سارقان به 200 فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ سید محمد حسینی در این باره، گفت: ماموران کلانتری چیتگر روز چهارشنبه هنگام گشت زنی در سطح حوزه متوجه ایستادن دوبله یک دستگاه خودروی سواری در کنار خودرویی دیگر در خیابان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه راننده آن، خودروی خود را آماده حرکت نگه داشته بود و شخص دیگری در حال خالی کردن صندوق عقب خودروی پارک شده بود، افزود: متهمان به محض مشاهده واحد گشت کلانتری با خودرو به سرعت از محل متواری شدند.

وی افزود: ماموران پس از مدتی تعقیب و گریز موفق شدند خودروی سارقان را در حد فاصل بزرگراه کرج- بلوار ایران خودرو متوقف و متهمان را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به بررسی های صورت گرفته در خصوص سوابق متهمان، بیان داشت: هر دو متهم دارای چندین سابقه کیفری در خصوص سرقت می باشند که پس از رهایی از زندان دوباره اقدام به سرقت لوازم داخل خودرو کرده بودند.

براساس گزارش سایت پلیس، وی با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه به ۲۰۰ فقره سرقت در چیتگر و مناطق غربی پایتخت اعتراف کردند، گفت: هر دو سارق برای تحقیقات تکمیلی در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: بازداشت سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۳۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سرهنگ کارآگاه آدینه لو گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح استان زنجان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی، بررسی های همه جانبه، گشت های هدفمند و استفاده از روش های نوین کشف جرم موفق به شناسایی سارقان شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان ادامه داد: ماموران با اقدامات پیچیده و تعقیب و مراقبت در عملیاتی غافلگیرانه پنج سارق و یک مالخر را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه ارزش اموال مسروقه با نظر کارشناسان بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال است، گفت: متهمان در بررسی و تحقیقات گسترده علمی و فنی پلیسی به سرقت های خود اعتراف کردند.

سرهنگ آدینه لو به شهروندان توصیه کرد: ضمن توجه به هشدارهای پلیس، در زمان ترک منزل اقدامات ایمنی و پیشگیری از سرقت را رعایت کنند و در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمدهای مشکوک در محل سکونت خود، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و تلفن ۱۳۰ مرکز فوریت پلیس آگاهی اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • بازداشت بیش از ۱۵۰ سارق مغازه و مالخر حرفه‌ای طی ۳ روز در کشور
  • پادشاهی در تهران که دستورات عجیب صادر می کرد | گفت و گو با پادشاه عجیب را از دست ندهید
  • بازداشت ۱۵۰ سارق مغازه و مالخر حرفه‌ای طی ۳ روز در کشور
  • پادشاهی که دستورات عجیب صادر می کرد | گفت و گو با پادشاه عجیب را از دست ندهید
  • حرف‌های سریع‌ترین سارق خودرو ایران
  • اعتراف سارق به ۲۷ فقره سرقت سیم و کابل در شاهرود
  • بازداشت دو سارق با ۳۰ میلیارد تومان سرقت در اشتهارد