Web Analytics Made Easy - Statcounter

گناوه-ایرنا- وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات گفت: خدماتی که دولت و نظام به مردم ارایه می دهد باید با صدای رسا بیان شود و مردم باید نسبت به خدمات چندساله دولت تدبیر وامید آگاهی کامل داشته باشند.

به گزارش ایرنا، محمد جواد آذری جهرمی روزجمعه در جلسه شورای اداری شهرستان دیلم استان بوشهر افزود: تا 3 سال پیش خیلی ها مخالف توسعه ارتباطات بودند اما امروز باتوجه به نیازجامعه این موضوع از دغدغه های همه مسئولان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به وضعیت تلفن ثابت در استان بوشهر اظهارداشت: این استان درحوزه تلفن های ثابت مشکل دارد و بنا به قول مدیرعامل شرکت مخابرات این استان، ظرف سه ماه آینده هیچ خط تلفن ثابتی در این استان در صف انتظار نخواهد بود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، بر توسعه فیبر نوری در شهرستان دیلم تاکید کرد و گفت: دلایل کندی سرعت اینترنت دراین شهرستان بررسی و اطلاع رسانی خواهد شد.
آذری جهرمی گفت : 2 برنامه جدی درحوزه توسعه خطوط تلفن و اینترنت برای سه ماه آینده دیلم در نظر گرفته شده است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: روستای مظفری، جاده مظفری -گچساران و برخی از روستاهای شهرستان دیلم را تا 22 بهمن امسال به فناوری جدید ارتباطی تجهیز خواهیم کرد.
وی افزود: امنیت تجهیزات ارتباطی که نیاز اساسی مردم است باید تامین شود.
آذری جهرمی اظهارداشت: تاپایان سال شرایط ارتباطی شهرستان دیلم بهتر خواهد شد و باید یک مزیت ویژه از طرف فناوری اطلاعات برای توسعه اشتغال شهرستان دیلم ترسیم واجرایی شود.
شهرستان دیلم در 210 کیلومتری شمال مرکز استان بوشهر قراردارد.
6164/7215/6043

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي ارتباطات و فناوري خدمات دولت آذري جهرمي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۳۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات حوزه ارتباطات شهرستان سیاهکل با حضور معاون وزیر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ میثم عابدی معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات در نشست بررسی مشکلات حوزه ارتباطات شهرستان سیاهکل، گفت: ارائه خدمات به شهروندان و افزایش سرعت اینترنت یکی از شاخصه‌های مهم مدیریتی و اجرایی در دولت و وزارت ارتباطات است که با اعتبارات ملی و حمایت‌های ریاست جمهوری در گیلان، به ویژه شهرستان سیاهکل اجرا خواهد شد.

امین بابایی فرماندار شهرستان سیاهکل هم در این نشست با اشاره به اهمیت موضوع فناوری اطلاعات و ارتباطات در زندگی امروزی مردم و اشاره به مشکلات شهرستان در این حوزه گفت: امروزه بسیاری از مشاغل و درآمد‌های مردم از طریق اتصال به اینترنت و سامانه‌های متصل به شتاب انجام می‌شود و سرعت اینترنت برای پاسخگویی به این شبکه‌ها اهمیت زیادی دارد.

فرماندار سیاهکل گفت: زیرساخت‌های اجرایی طرح‌های ارتباطی از جمله فیبر نوری در شهرستان آماده است و برای تامین اعتبار به حمایت استانی و کشوری نیاز داریم.

وی با ابراز امیدواری از حضور معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات در شهرستان سیاهکل برای حل مشکلات حوزه ارتباطات این شهرستان، گفت: به زودی اجرای طرح نصب فیبر نوری به طول ۷ کیلومتر در سیاهکل و دیلمان آغاز خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات حوزه ارتباطات شهرستان سیاهکل با حضور معاون وزیر
  • واکنش زارع پور به خبر خرید سهام دیجی کالا توسط همراه اول
  • واکنش وزیر ارتباطات به تولید گوشی نوکیا در ایران/ زارع‌پور: ماهواره‌های متعددی آماده پرتاب داریم
  • ۱۶۶ خانوار روستایی و محروم در شهرستان سرخس طعم شیرین فناوری را چشیدند
  • راه اندازی ۱۱ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی
  • انعقاد بزرگترین قرارداد برای ساخت ماهواره با دانش‌بنیان‌ها
  • راه اندازی ۹ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی
  • راه اندازی  ۹ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی
  • شعار سال چگونه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات محقق می‌شود؟
  • پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی به مرحله نهایی جوایز اجلاس جامعه اطلاعات راه یافت