Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرج راد رییس هیات مدیره خانه تئاتر در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین تصمیمات برای برگزاری آیین تشییع پیکر عزت‌الله انتظامی به خانه ابدی، گفت: برای زمان برگزاری هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ایم اما درباره مکان مراسم مبتنی‌ بر گفتگوهایی که با مجید انتظامی داشته‌ایم به نظر می‌رسد مناسب‌ترین مکان برای برگزاری این مراسم تالار وحدت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره هماهنگی با خانه سینما در برنامه‌ریزی برای این مراسم توضیح داد: دوستان خانه سینما هم در این زمینه مورد مشورت خواهند بود اما فراموش نکنیم که عزت‌الله انتظامی یک هنرمند جهانی و یک میراث ملی بود و نمی‌توان ایشان را در یک حوزه خاص از هنرهای نمایشی محدود دانست به همین دلیل و برای آنکه آیین بدرقه این هنرمند جامعیت لازم را داشته باشد، ‌ تالاروحدت مناسب‌ترین گزینه است.

رییس هیات مدیره خانه تئاتر تاکید کرد: مطمئن هستیم دوستان ما در خانه سینما هم درباره شأن و اعتبار هنری آقای انتظامی با ما هم‌نظر هستند و امیدواریم پس از مذاکرات نهایی، جزییات برنامه و زمان قطعی آیین بدرقه استاد انتظامی را هم اعلام کنیم.

ایرج راد عنوان کرد تلاش همه اعضای خانه تئاتر و خانه سینما بر این است که مراسمی باشکوه و درخور جایگاه هنری عزت‌الله انتظامی برای مراسم بدرقه این هنرمند برگزار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ‌ در حال حاضر جمعی از هنرمندان سرشناس سینما و تئاتر در منزل عزت‌الله انتظامی جهت عرض تسلیت حضور پیدا کرده‌اند. رضا کیانیان، مازیار میری، ایرج راد، ‌علی نصیریان، منوچهر شاهسواری، علی دهکری، هوشنگ گلمکانی و شکرخدا گودرزی از هنرمندان حاضر در منزل عزت‌الله انتظامی هستند.

اخبار مرتبط با مراسم بدرقه این هنرمند متعاقبا مخابره خواهد شد.

کد خبر 4376814 محمد صابری

منبع: مهر

کلیدواژه: ایرج راد تالار وحدت درگذشت چهره ها عزت الله انتظامی مردم علیه احتکار تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی برنامه تلویزیونی فیلم کوتاه سینمای مستند سریال ایرانی برنامه رادیویی کنسرت موسیقی انیمیشن موسیقی پاپ آلبوم موسیقی رادیو فرهنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۳۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین برنامه‌ سینماتک خانه سینما به مستندخوانی اختصاص یافت 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی خانه سینما، دومین برنامه سینماتک خانه‌ سینما با همکاری خانه سینما و انجمن منتقدان و نویسندگان دوازدهم اردیبهشت ماه، با نمایش و نقد فیلم مستند «بیست روز در ماریوپُل» برگزار می شود.

«بیست روز در ماریوپُل» ساخته‌ مستیسلاف چرنوف که برنده‌ جایزه‌ اسکار بهترین مستند امسال شده، به روزهای نخستین آغاز جنگ میان روسیه و اوکراین در شهری مرزی می‌پردازد.

این فیلم روز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت‌ ساعت ۱۶:۳۰ در سالن زنده‌یاد سیف‌الله داد خانه‌ سینما به‌ نمایش درمی‌آید و پس از نمایش فیلم، مهرزاد دانش و مازیار فکری‌ ارشاد به نقد اثر می‌پردازند، حضور در برنامه‌های سینماتک خانه‌ سینما برای اعضای صنوف عضو خانه‌ سینما آزاد و رایگان است.

کد خبر 6091046

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر ایرانی قوم ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان
  • سرگذشت غم‌انگیز نخستین زن بازیگر سینمای ایران
  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر شعر ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان
  • بازداشت بازیگر سرشناس سینما با اتهامات اخلاقی بزرگ
  • تصویری دیده نشده از علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم
  • پاسخ بامزه یک دانش‌آموز به تمرین کتاب درسی
  • آیین پاسداشت استاد سعید امیر سلیمانی هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون
  • حج تجلی وحدت و اقتدار امت اسلامی است
  • دومین برنامه‌ سینماتک خانه سینما به مستندخوانی اختصاص یافت 
  • وحید اسداللهی رِنگ‌های آذربایجانی را به تالار وحدت می‌آورد