Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@15:56:18 GMT

دستگیری ۵ عامل انتحاری توسط پلیس کراچی

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۸۳۹۹۷

دستگیری ۵ عامل انتحاری توسط پلیس کراچی

پلیس کراچی توانست در ایست بازرسی خود پنج عامل انتحاری را دستگیر کند و از آنان مقادیر زیادی اسلحه کشف و ضبط کند. ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳ بین الملل آسیا-اقیانوسیه پاکستان و هند نظرات

به گزارش دفتر منطقه ای خبرگزاری تسنیم به نقل از ای آر وای نیوز، پلیس شهر کراچی در جریان یک عملیات تفتیشی توانست در ایست و بازرسی های شبانه خود در مناطق ناامن شهر کراچی پنج عامل انتحاری خطرناک را دستگیر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس بلافاصله پس از دستگیری این افراد به تفتیش خانه های آن ها پرداخت و از خانه های این افراد نیز مقادیری اسلحه شامل هفت اسلحه شکاری و تعدادی کلت کمری، تعداد زیادی تلفن همراه و دو موتورسیکلت یافت شد.

به گفته مقامات ارشد پلیس شهر کراچی  دستگیرشدگان به انجام عملیات در مناطق ناظم آباد و فیروز آباد اعتراف کردند.

گفتنی است دو روز قبل نیز در منطقه ناظم آباد کراچی یک مهندس به ضرب گلوله افراد ناشناس ترور شد.

عملیات های ضد تروریستی ضرب عضب و ردالفساد از سال 2014 در پاکستان آغاز شدند و طی چهار سال توانسته اند امنیت این کشور را به وضعیت نسبتا مطلوبی برسانند.

شهر کراچی در سال های گذشته بارها شاهد انفجارهای مهیب بوده که درجریان آن صدها انسان بی گناه کشته شده اند.

انتهای پیام/.

R36461/P36447/S8,87,91/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۳۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ موسی بهاری گفت: شب گذشته خبری مبنی بر وقوع نزاع و درگیری و تیراندازی منجر به مصدومیت شهروندی در یکی از روستا‌های شهرستان به مرکز۱۱۰ واصل گردید.

بهاری افزود: بلافاصله مامورین با حضور در محل موضوع را بررسی نمودند که برابر گزارش‌های اولیه، دو نفر که هردو همسایه باغ هم هستند در محل خانه باغ در گیر و یکی از ان‌ها اقدام به تیراندازی با سلاح شکاری نموده و که منجر به مصدومیت یک نفر می‌شود.

رئیس پلیس بوکان با اشاره به اینکه علت درگیری اختلاف شخصی بوده ادامه داد: ضارب (مرد حدودا ۶۰ساله) دستگیر و پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی گردید و مصدوم نیز تحت درمان پزشکی قرار دارد.

دیگر خبرها

  • انتقاد طالبان از عدم همکاری اسلام آباد
  • دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • دستگیری عامل انتشار فیلم آدم ربایی در فضای مجازی در زابل
  • هویت عامل انتحاری فرودگاه کابل مشخص شد
  • دستگیری اراذل و اوباش BMW سوار در بلوار اندرزگو
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در تهران
  • دستگیری عامل تیراندازی در بوکان
  • انجین‌های ۱۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس/دستگیری عامل آزار و اذیت در فیروزآباد
  • جزئیات دستگیری زورگیران پل صدر و ماجرای تیراندازی