Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرج راد رئیس هیئت مدیره خانه تئاتر از تشییع پیکر زنده یاد عزت الله انتظامی از مقابل تالار وحدت خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو،ایرج راد، رئیس هیئت مدیره خانه تئاتر، بازیگر و کارگردان که از سوی خانه تئاتر برای هماهنگی مراسم در منزل استاد انتظامی حضور داشت از تشییع پیکر عزت الله انتظامی از مقابل تالار وحدت خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی عنوان کرد: با مشورت و هماهنگی مجید انتظامی، فرزند مرحوم انتظامی و به دلیل تعلق عزت الله انتظامی به جامعه هنری، مراسم تشیع از مقابل تالار وحدت صورت خواهد گرفت. این موضوع به اطلاع معاونت هنری وزارت ارشاد هم رسیده است. وی اعلام کرد که زمان مراسم به زودی اعلام خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: عزت الله انتظامی تالار وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۴۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر جانباز هشت سال دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، مراسم تشییع پیکر این راوی دفاع مقدس از میدان ۱۲ محرم تا میدان امامزادگان دوخاتون شهرکرد برگزار شد.
در این مراسم مردم، مسئلان استانی و همرزمان این جانباز حضور داشتند.
پس از تشییع، نماینده ولی فقیه در استان نماز را بر پیکر این جانباز اقامه کرد.
پیکر حاج جمعلی کیانی در زادگاهش هرچگان به خاک سپرده می‌شود.
فرماندهی گردان مقدس یا زهرا سلام الله علیها، فرماندهی گردان مقدس امام سجاد علیه السلام و معاونت عملیات و معاونت هماهنگ کننده تیپ ۴۴ قمربنی هاشم علیه السلام، مشاور استاندار چهارمحال وبختیاری در امور ایثارگران و خدمت در ستاد توسعه وبازسازی عتبات عالیات استان ومواکب اربعین حسینی، گوشه‌ای از مسئولیت‌های این جانباز سرافراز استان و تیپ همیشه پیروز قمربنی هاشم علیه السلام است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • غیبت احمدی‌نژاد در مراسم تشییع پیکر معاونش
  • تشییع پیکر مادر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • غیبت احمدی نژاد در مراسم تشییع پیکر معاونش /دولتمردان سابق آمدند +عکس
  • (تصاویر) تشییع پیکر پرویز داوودی
  • (تصاویر) تشییع پیکر پرویز داودی
  • تشییع وخاکسپاری پیکر مادر شهیدان حدادیان در کوهپایه
  • (تصاویر) مراسم تشییع پیکر مرحوم حجت الاسلام والمسلمین شیخ هادی قدس
  • تشییع پیکر جانباز هشت سال دفاع مقدس
  • درخواست ویژه آیت الله نوری همدانی از جهان اسلام درباره اسرائیل
  • تاکید آیت الله نوری همدانی بر وحدت بیش از پیش علمای جهان اسلام