Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@10:29:02 GMT

احیا و بازسازی پارک صخره ای ایذه

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۸۴۱۱۸

احیا و بازسازی پارک صخره ای ایذه

غلامحسین اسدی زاده شهردار ایذه، از احیا و بازسازی پارک صخره ای ایذه و قرار گرفتن در دستور کار خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایذه، غلامحسین اسدی زاده افزود: با توجه به اینکه چندین سال است که پارک صخره ای به حال خود رها شده بود و هیچگونه عملیات عمرانی خاصی در این پارک صورت نگرفته است لذا تصمیم گرفته ایم که به زودی عملیات احیا و بازسازی این مجموعه بزرگ تفریحی را آغاز نماییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به کمبود سرانه فضای سبز شهری و کمبود مکان های تفریحی و رفاهی جهت خانواده ها و شهروندان گرامی برآن شدیم تا بر اساس برنامه ریزی های صورت پذیرفته، پارک صخره ای را در اولویت برنامه های شهرداری در راستای احیا و بازسازی قرار دهیم.

غلامحسین اسدی زاده شهردار ایذه در پایان اظهار کرد: انتظار می رود پس از بازسازی و احیا پارک مذکور ضمن ایجاد یک چشم انداز زیبا در ورودی شهر ایذه شاهد رونق گرفتن این پارک زیبا و مستعد باشیم.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت خانواده شهرداری فضای سبز ایذه پارک رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۴۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور سرپرست فرمانداری ملارد برای برخورد با انشعابات غیرمجاز

امین اسدی در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح مصوبات جلسه ستاد حفاظت از منابع آب ملارد، بر برخورد جدی با برداشت‌های غیرمجاز آب شرب در این شهرستان تاکید کرد و گفت: این موضوع به هیچ وجه قابل قبول نیست که افرادی خوش نشین بخواهند از آب شرب برای پر کردن استخرهای خود بهره مند شوند در حالی که روستاییان ما از مشکل آب رنج ببرند.

وی ادامه داد: تمام مسئولین امر به ویژه اداره آب و فاضلاب موظف هستند با همکاری دهیاران و شوراهای اسلامی روستایی به صورت جدی نسبت به شناسایی و برخورد با انشعابات غیرمجاز در اسرع وقت اقدام کنند.

سرپرست فرمانداری ملارد با بیان این که موضوع آب یکی از مهمترین مباحث حیاتی است، افزود: بخشی از مشکلات آب ملارد در حوزه زیرساختی بوده که توسط فرمانداری و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری است و بخش دیگر آنها به مشکلات حوزه مدیریتی برمی‌گردد که باید مدیران و مسئولان امر برای حل این مشکلات پای کار باشند.

اسدی از وجود انشعابات غیرمجاز آب به عنوان یک مشکل جدی حوزه مدیریتی یاد کرد و افزود: باید اکیپ‌هایی در سطح شهرستان تشکیل شود تا با انشعابات غیرمجاز برخورد جدی داشته باشند.

کد خبر 6098909

دیگر خبرها

  • کمالشهر صاحب بیمارستان جدید می‌شود
  • دستور سرپرست فرمانداری ملارد برای برخورد با انشعابات غیرمجاز
  • یک فوتی در نزاع عمومی در روستای راسفند ایذه
  • با یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های صنعت فولاد کشور آشنا شوید
  • «ارومیه» واقعا احیا شد؟
  • کارگر غسالخانه قم کارگر نمونه استان شد
  • کدام نمایش‌ها در مونودرام خوزستان به صحنه می‌آیند؟
  • برداشت جلبک‌های دارویی از سواحل صخره ایی منطقه رمین چابهار
  • زوج دفاعی پرسپولیس احیا شد
  • ۸۰۰۰ سال پیش، انسان‌ها به اعماق غار تاریک فرانسوی رفتند؛ اما چگونه؟ (+عکس)