Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العالم، گروهی از کارشناسان حقوق بشر سازمان ملل روز پنج‌شنبه (دیروز) آزادی نبیل رجب و پرداخت غرامت به دلیل حبس غیرقانونی وی را خواستار شده بودند.

دولت بحرین نیز در بیانیه‌ای ضمن رد این درخواست کارشناسان حقوقی، مدعی شد که جرم نبیل رجب ارتباطی به دیدگاه‌های سیاسی‌اش ندارد بلکه محاکمه وی مستقل و شفاف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است که «همانند دیگر کشورها، در بحرین نیز فرق زیادی بین انتقاد مشروع از دولت و تلاش برای تحریک مردم جهت ایجاد اخلال در نظم عمومی وجود دارد».

طبق گزارش خبرگزاری رویترز، کمیته سازمان ملل متشکل از پنج نفر از کارشناسان مستقل در گزارشی با اشاره به مبهم بودن احکام قانون مجازات‌ها در بحرین، اعلام کرد که حبس نبیل رجب به دلیل دیدگاه‌های سیاسی وی جائرانه بوده و وی در معرض ظلم به ویژه محرومیت از آزادی به مدت چند سال قرار گرفته است.

دادگاه بحرین فوریه گذشته طی حکمی، نبیل رجب را به اتهام انتقاد از حملات هوایی عربستان علیه یمن و انتشار مطالبی در صفحه توییتر درباره شکنجه زندانیان در زندان‌های بحرین، وی را به پنج سال حبس محکوم کرد.

کد خبر 4376841

منبع: مهر

کلیدواژه: بحرین سازمان ملل متحد نبیل رجب مردم علیه احتکار ایالات متحده آمریکا ایران عربستان سعودی رژیم صهیونیستی فلسطین روسیه عراق سوریه ترکیه جنگ 2015 یمن دونالد ترامپ افغانستان تحریم اقتصادی ایران آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۴۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی

دیدار تیم های پیکان - استقلال در هفته پایانی لیگ برتر به یک شرط در استادیوم آزادی  برگزار می شود.

به گزارش مشرق، با برنامه ریزی سازمان لیگ استقلال که اکنون در صدر جدول قرار دارد و گزینه اول قهرمانی به حساب می آید، در هفته پایانی لیگ برتر میهمان پیکان است و این بازی قرار است در استادیوم پاس و بدون حضور تماشاگر برگزار شود.

چنانچه پیش از برگزاری هفته پایانی تکلیف قهرمانی در لیگ برتر مشخص شده باشد و این عنوان به آبی ها رسیده باشد، سازمان لیگ طبق هماهنگی با باشگاه پیکان، این مسابقه را به ورزشگاه آزادی منتقل می کند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • درخواست جذب سالانه ۱۵۰۰۰ نیروی پرستاری
  • درخواست مخاطبان برای تولید نون‌ خ ۶
  • درخواست تعاونی مسکن سازمان جنگل‌ها برای استقرار روی گسل
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی
  • وزارتخانه‌های نیرو، ارتباطات و سازمان انرژی اتمی پیشتاز صدور به موقع مجوز‌ها
  • درخواست پارلمان عربی برای تحقیقات در مورد کشف گور‌های جمعی در غزه
  • مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک پرسپولیس؛ نمی توانید بلیت ها را بخرید!
  • مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک باشگاه پرسپولیس برای خرید بلیت بازی با سپاهان
  • عضو ارشد کابینه جنگ رژیم صهیونیستی: آزادی اسرای اسرائیلی مهم‌تر از حمله به رفح است