Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج - ایرنا - مدیر شرکت آب و فاضلاب دهگلان گفت: طرح آبرسانی 2 روستای خان آباد و ابراهیم آباد از توابع این شهرستان و قطع آبرسانی سیار با تانکر به این روستاها در صورت تامین اعتبار امسال انجام می شود.

فریدون میرزایی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 85 درصد طرح تامین آب این 2 روستا شامل حفر چاه، ساخت مخزن و خط انتقال انجام شده و پیش بینی می شود در صورت تامین اعتبار و ساخت شبکه داخلی روستاها طرح آبرسانی امسال به اتمام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه طرح انتقال آب به این 2 روستا از سال 95 آغاز شده است، افزود: تامین آب روستای خان آباد از طریق مجتمع خان آباد - امیرآباد و تامین آب روستای ابراهیم آباد از طریق مجتمع ابراهیم آباد - هلیز آباد انجام خواهد شد.
مدیر شرکت آب و فاضلاب دهگلان اضافه کرد: روزانه هشت هزار لیتر آب آشامیدنی به صورت سیار با تانکر در میان اهالی ساکن در روستاهای خان آباد و ابراهیم آباد توزیع می شود.
وی با بیان اینکه روزانه چهار هزار لیتر آب آشامیدنی در میان مردم خان آباد با 60 نفر جمعیت توزیع می شود، یادآور شد: در روستای ابراهیم آباد با 250 نفر جمعیت روزانه 6 هزار لیتر آب آشامیدنی توزیع می شود البته چون این روستا از یک چشمه هم بهره مند است همین میزان نیاز اهالی را رفع می کند.
آب آشامیدنی 54 روستای استان کردستان به صورت سیار و با تانکر تامین می شود که این تعداد سال قبل 58 روستا بود.
استان کردستان 1697 روستای دارای سکنه و 187 روستای فاقد سکنه دارد که در مجموع یک هزار روستا زیر پوشش خدمات آبفار استان قرار دارند.
براساس نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1395 از کل جمعیت یک میلیون و 603 هزار و 11 نفری کردستان، 468 هزار و 778 نفر در روستاها ساکن هستند.
6108/9102

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد آب و فاضلاب آب آشاميدني تامين اعتبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۴۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین آب شرب سالم و پایدار برای روستای «دره دول» بخش ماژین

محمد محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در اقدامی جهادی و در راستای تداوم ارائه خدمات به مناطق محروم و دور افتاده، با اجرای خط انتقال جدید و اصلاح شبکه داخلی روستای دره دول بخش ماژین شهرستان دره شهر از نعمت آب شرب سالم و پایدار بهره مند شدند.

وی افزود: برای آبرسانی به این روستا خط انتقالی بطول ۳۵۰۰ متر، لوله سایز ۶۳ اجرا و همچنین شبکه داخلی روستا بطول ۵۰۰ با اعتباری بالغ بر ۵۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات داخلی شرکت اجرا گردید.

وی اظهار داشت: همچنین یک باب مخزن ۵۰ مترمکعبی توسط بسیج سازندگی و با همکاری فرمانداری با هزینه بالغ ۱۷۰ میلیون تومان احداث گردید.

مدیرعامل آبفای استان با بیان اینکه این پروژه در یک مسیر بسیار سخت و صعب العبور با کمک بخشداری، دهیاری و نیروهای مردمی اجرا گردید، تصریح کرد: خدمت بی منت افتخار ماست که موجب رضایتمندی مردم شد.

کد خبر 6096787

دیگر خبرها

  • بازسازی روستای امامزاده ابراهیم(ع) شفت بدون پروسه اداری آغاز شود
  • ۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود
  • آغاز طرح آبرسانی به روستای کم رضوان بندرلنگه
  • آغاز عملیات آبرسانی به روستای کم رضوان بندر لنگه
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی روستای کوچ دیگ سید در گنبد کاووس
  • عکس هوایی از روستای چوبی شفت قبل از اینکه در آتش بسوزد!
  • نیاز ۱۰۰ میلیارد تومانی اجرای طرح‌های آبرسانی شیروان
  • تامین آب شرب سالم و پایدار برای روستای «دره دول» بخش ماژین
  • مشکل تامین برق روستای سیل زده«تختان» دهلران حل شد