Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@22:09:56 GMT

هزینه ارسال بار با پست از نامه کمتر است

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۸۴۴۹۹

هزینه ارسال بار با پست از نامه کمتر است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد جواد آذری جهرمی روز جمعه در نشست مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر افزود: شاید استفاده نشدن از ظرفیت ارسال بار در شرکت پست، محاسبه میزان هزینه‌های حمل نامه است که بدون شک در ارسال بار رویکرد محاسبه هزینه‌های آن با ارسال نامه متفاوت و کمتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهارداشت: شرکت پست استان بوشهر در سال گذشته با ۱۰۰ میلیارد ریال درآمد زایی بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال هزینه داشته که این به منزله زیان ده بودن آن است.

آذری جهرمی ادامه داد: شرکت پست ظرفیتی ارزشمند برای شکوفایی توانمندی‌های استان بوشهر است که در این ارتباط باید برای رونق آن تلاش کنیم.

وی بیان کرد: از طریق پست می‌توان خرمای تولیدی استان بوشهر را با هزینه کم به بسیاری از مناطق کشور ارسال کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات یادآورشد: باید همه تلاش کنیم تا شرکت پست استان بوشهر از وضعیت زیان ده بودن خارج شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: پوشش ارتباطی جاده‌های این استان در مناطق شهری و روستایی نیازمند تقویت است.

محمد باقر سعادت افزود: در این ارتباط پوشش جاده‌ای ارتباطی بوشکان - فراشبند، تنگ ارم - سه راهی دالکی، بنداروز - کلمه، تنگ ارم - بوشکان و کلمه – بوشهر در حوزه دشتستان از خواسته‌ها و مطالبات جدی مردم است.

وی بیان کرد: در ارتباط با جاده‌های بین روستایی نیز کاستی‌هایی وجود دارد که انتظار می‌رود با اهتمام جدی نسبت به تحقق آن عمل شود.

سعادت افزود: در شهرستان بوشهر تامین فیبرنوری پشتیبان جزیره خارگ، استقرار یک شتاب دهنده ملی، امکان استفاده از تسهیلات دیتا سنتر بوشهر برای شرکت‌ها ضروری و مهم است.

وی ادامه داد: با تلاش‌های شرکت مخابرات و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر تاکنون خدمات ارزشمندی در این حوزه‌های شکل گرفته که امیدوراریم شاهد توسعه روز افزون آن‌ها باشیم.

انتهای پیام/م

شرکت پست استان بوشهر زیان ده بوده است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حقوق شهروندی صدای مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۴۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده ریز به دژگاه و دوراهک در جنوب استان تکمیل می‌شود

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر از اختصاص ۱۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه راهداری استان خبرداد و گفت: تلاش داریم، راه ریز به دژگاه و ریز به دوراهک را تکمیل کنیم.

احمد محمدی زاده روز چهارشنبه دردیداربا اقشار فرهنگی هنری شهرستان جم  اشاره به تامین اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر گفت: ۱۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان تخصیص یافته که تلاش داریم، راه ریز به دژگاه و ریز به دوراهک را تکمیل کنیم.

وی به مشکلات آب در جم اشاره کرد و گفت: بخشی از خط انتقال سیراف به جم در مدار قرار دارد و در دیداری که با وزیر نیرو داشته‌ایم، قول تامین اعتبار لازم برای تکمیل طرح در قالب وام به پیمانکار داده شده و به زودی بخش زیادی از این طرح وارد مدار می‌شود و بهره‌وری حداکثری از ظرفیت پروژه خواهیم داشت.

استاندار بوشهر اضافه کرد: در حوزه تجهیز و توسعه و نوسازی مدارس نیز یک تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بین استانداری بوشهر با سازمان نوسازی مدارس کشور منعقد شده که این مهم برای نخستین بار در استان بوده و تحولی شگرف در بهبود وضعیت امکانات و تجهیزات مدارس ایجاد می‌شود.

وی گفت: امسال اعتبارات بیشتری برای فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و هنری تخصیص می‌یابد و تلاش می‌شود، مشارکت مردم بویژه جوانان بومی در این فعالیت‌ها مورد حمایت ویژه و جدی قرار گیرد.

 احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر با فعالان فرهنگی، اجتماعی، هنری، تولیدکنندگان کشاورزی و صنعتی و اقشار مختلف مردم جم دیدار کرد.

در این دیدار، مطالبات و خواسته‌های مردم مناطق شهری و روستایی شهرستان جم مطرح و استاندار نیز به این مطالبات پاسخ داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نارضایتی کاربران از ارسال نشدن پیامک بانکی برای تراکنش‌های کمتر از ۳۰ هزار تومان
  • رفع نقاط حادثه خیز ارزان تر است یا هزینه درمان مصدومان؟
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بوشهر نیز با سازمان نوسازی مدارس کشور
  • امضای تفاهم نامه اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها
  • انعقاد تفاهم‌نامه جاده‌ای و تقویت مناسبات حمل‌ونقلی با تاجیکستان
  • تفاهم‌نامه جاده‌ای و تقویت مناسبات حمل‌ونقلی با تاجیکستان منعقد شد
  • جاده ریز به دژگاه و دوراهک در جنوب استان تکمیل می‌شود
  • دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من
  • مدیران پروازی ناکارآمد، باعث تحمل هزینه‌های سنگین مالی در بوشهر هستند
  • بهره‌مندی ۹۸ درصد جمعیت روستا‌های بوشهر از راه آسفالته