Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-24@22:02:37 GMT

مجموعه خبرهای کوتاه 26 مرداد + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۸۴۵۴۴

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری، اعلام شاخص های استفاده از سربازان امریه در ادارات استان، برنامه ریزی برای برگزاری مراسم بزرگداشت یاد و خاطره ایثارگران در شهرستان بن، بررسی آخرین وضعیت بقاع متبرکه بخش باباحیدر، آسفالت معابر و خیابان های نواحی اشکفتک، چالشتر و مهدیه شهرکرد، برگزاری دوره آموزشی اصول و مبانی گزارش گیری و گزارش نویسی فعالان فرهنگی جهاد کشاورزی استان، برگزاری دوره توانمندسازی مسئولان بسیج سراسر استان در شهرکرد و آغاز فعالیت نخستین مرکز جامع علمی و کاربردی فرهنگ و هنر استان در فرخشهر را در مجموعه خبرهای کوتاه 26 مرداد می توانید ببینید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خبرهای کوتاه چهارمحال و بختیاری سربازان امریه علمی کاربردی بقاع متبرکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۴۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی زهرا کوهی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند از طریق وبگاه ملی رویداد به نشانی www.jameyat.ir یا دبیرخانه استانی رویداد به نشانی banowanostanas@gmail.com برای ثبت نام اقدام نمایند. همچنین به صورت حضوری در دفتر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی در این رویداد شرکت کنند.

قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بر اساس اصل هشتاد و پنجم قانون اساسی، در یک کمیسیون مشترک بررسی شد و پس از موافقت مجلس با اجرای آزمایشی آن به مدت ۷ سال، در دهم آبان ۱۴۰۰ به تأیید شورای نگهبان رسید.

تدوین شاخص‌های ارزیابی و سنجش اقدامات اثربخش و رشد ازدواج و فرزندآوری به تفکیک بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد و دستگاه اجرایی، شرکت‌ها و مؤسسات خصوصی مدیران و نخبگان، اهدای سالانه جایزه ملی جوانی جمعیت، پایش زمانی و مکانی مستمر تغییرات جمعیتی در سطوح ملی، استانی و شهرستانی با مشارکت مرکز آمار ایران و پایش جامعه وضعیت سقط جنین در کشور بر اساس جمع‌بندی گزارش دستگاه‌های ذیربط و پژوهش‌های مرتبط از  وظایف ستاد ملی جمعیت است.

 

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از برگزاری جشنواره خیریه غذا در بیمارستان کوثر سمنان
  • برگزاری رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در آذربایجان شرقی
  • مجموعه خبری ۳۰۰ ثانیه
  • بارش باران بهاری در شهرکرد
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • برگزاری دوره توانمندسازی کنشگران رسانه و فضای مجازی
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری همایش جهاد تبیین در شهرکرد
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی