Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان از درگیری میان نیرو‌های مرزی و ضد انقلاب در منطقه مرزی بانه خبر داد و گفت: در این درگیری چهار نفر از نیرو‌های کشورمان زخمی شدند. حسین خوش اقبال در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان درباره درگیری مرزی که در منطقه بانه رخ داده است، اظهار داشت: این درگیری زمانی اتفاق افتاد که خودروی گشت نیرو‌های مرزبانی در جاده برده بوک نزدیک روستای ابولحسن در کمین نیرو‌های ضد انقلاب افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه درگیری بین نیرو‌های مرزبانی و گروه‌های ضد انقلاب ساعت 20 و 30 دقیقه شب گذشته روی داد، اضافه کرد: بر اثر تیراندازی، چهار نیروی مرزی کشورمان زخمی و بلافاصله پس از درگیری به بیمارستان منتقل و تحت درمان قرار گرفتند که خوشبختانه حال آن‌ها رو به بهبود است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان خاطرنشان کرد: یکی از نیرو‌های مرزی کشورمان نیز پس از درگیری مفقود شده بود که چند ساعت بعد سالم خود را به پایگاه مرزی محل خدمت رساند.
خوش اقبال با اشاره به اینکه گروه‌های ضد انقلاب پس از این درگیری بسرعت منطقه را ترک و متواری شدند، گفت: اکنون منطقه در کنترل نیرو‌های نظامی و مرزی کشورمان است و بررسی‌ها در خصوص جزییات این حمله در حال انجام است.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گروه های ضد انقلاب مرز بانه مرزبانان ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۴۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عوامل درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرهنگ محسن سلیمانی گفت: در پی وقوع یک مورد نزاع و درگیری دسته جمعی در یکی از مناطق روستایی چالوس که منجر به تیراندازی و مجروح شدن ۲ نفر از اهالی این روستا شده بود، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی ۷ نفر از عوامل این درگیری با انجام اقدامات اطلاعاتی توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شناسایی و در کمتر از ۶ ساعت دستگیر شدند.

سرهنگ سلیمانی از دستگیری یکی دیگر از عاملان این درگیری که قصد فرار به استان‌های شرقی کشور را داشت خبر داد و گفت: در بازرسی از خودروی متهم یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز به همراه ۱۶ عدد فشنگ ساچمه‌ای کشف شد.

او با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، افزود: امنیت مردم خط قرمز پلیس بوده و با کسانی که بخواهند آن را خدشته دار کنند با برخوردی قاطعانه مواجه خواهند شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری رژه اقتدار دریایی در آبراه راهبردی خورموسی
  • دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی + عکس
  • دستگیری عوامل درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • طالبان هیچ‌گونه قاعده و قانونی در حوزه مرزبانی ندارد
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل تیراندازی در هویزه
  • عملیات چهار ساعته نجات برای فرد گرفتار در ارتفاعات ریگ
  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند
  • هویت پوشالی صهیونیست‌ها در مقابل ایمان و قدرت موشکی ایران فروریخت