Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،رئیس فدراسیون شنا ،شیرجه واترپلو امیدوار است در شنا بتوانیم شاهد یک پیشرفت چشمگیر باشیم.

در ادامه  بخش نخست صحبتهای محسن رضوانی پیرامون شنا، شیرجه و اترپلو در بازیهای آسیایی می بینید:

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رئیس فدراسیون برنا شنا پیشرفت شیرجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۴۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک امروز دستاورد بی‌توجهی‌های دوره پیشین مدیریت شهری است

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در آیین افتتاح و بهره برداری ۳ ایستگاه متروی خط ۶، با بیان اینکه مدتها همین حدود ۱۲۰۰ واگنی که متروی تهران داشته باقی مانده بود، اظهار کرد: تعدادی از واگن‌ها هم احتیاج به اورهال داشتند که عدم توجه لازم به این موارد در مقطعی در گذشته سبب شده ما امروز شاهد چنین ترافیکی باشیم.

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: خوشحالیم که بعد از یک کندی کار که در مدت کوتاهی صورت پذیرفت مجددا حرکت سریع و شتابان احداث خطوط مترو و افتتاح ایستگاه ها شروع شده است. امروز شاهد افتتاح سه ایستگاه جدید و یک ایستگاه تبادلی هستیم که به حمل و نقل شهری کمک می کند.

وی با بیان اینکه ترافیک این ایام خاص و مقطعی است ولی نباید چنین ترافیکی را داشته باشیم، گفت: باید توسعه حمل و نقل عمومی را عملیاتی کنیم. حدود ۱۲۰۰ واگنی که متروی تهران داشته همین قدر باقی مانده است؛ علاوه بر اینکه تعدادی هم احتیاج به اورهال و خروج از خط داشته است. مشکلاتی نظیر نداشتن قطعات و عدم توجه به حفاری تونل ها سبب شده ما امروز شاهد چنین ترافیکی باشیم. البته در کنار این مطلب باید به رفع مشکل کمبود اتوبوس نیز توجه کنیم.

چمران خاطرنشان کرد: با تجربه شرکت مترو امیدواریم به سرعت و دقت کار افزوده بشود و روز به روز به طول خطوط مترو اضافه بشود (چون طراحی این ۸ خط مترو مربوط به قبل انقلاب است). برای خطوط جدید هم برنامه ریزی هایی صورت گرفته و امیدواریم در مدت زمان تعیین شده مورد استفاده شهروندان قرار بگیرد.

رییس شورای شهر تهران بیان داشت: اگر مترو و اتوبوس در تهران کافی باشد، می شود برنامه ریزی کرد که چگونه مردم از اتومبیل های شخصی خود استفاده کنند. این به معنای ترافیک روان ‌و حمل و نقل آسان تر است. میزان وسایل نقلیه شخصی در کشورهای اروپایی زیاد است اما میزان استفاده از اتومبیل های شخصی کمتر از کشور ماست. حتی مسئولین این کشورها هم تلاش می کنند از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

وی در پایان گفت: معماری این ایستگاه یعنی بهار شیراز بسیار زیبا و سنتی است و امیدواریم این روند(استفاده از معماری اصیل ایرانی اسلامی) در دیگر ایستگاه ها هم ادامه پیدا کند.

کد خبر 839425 برچسب‌ها مترو تهران حمل و نقل شهری

دیگر خبرها

  • عالیشاه: ۹ بازی دیگر باقی مانده امیدوارم بهتر از این باشیم
  • سیمونه اینزاگی: فکر نمی کنم پس از 10 پیروزی متوالی و یک تساوی بتوانیم شکایتی داشته باشیم
  • امیدواریم سال آینده شاهد پیشرفت سریعتر کشور باشیم
  • شولتز: ما نمی‌توانیم شاهد گرسنگی فلسطینی‌ها باشیم
  • آیت الله جنتی: امیدواریم با تلاش همه مسئولان شاهد پیشرفت سریعتر کشور باشیم
  • ان‌شاءالله با همت همه مسوولان، شاهد پیشرفت سریع‌تر کشور باشیم
  • آیت‌الله جنتی: امیدواریم سال آینده با تلاش مسئولان و مجلس جدید شاهد پیشرفت سریعتر کشور باشیم
  • آیت‌الله جنتی: امیدواریم سال آینده با تلاش مسئولان و مجلس جدید شاهد پیشرفت سریع‌تر کشور باشیم
  • نیروی انتظامی در آماده‌باش صددرصد برای نوروز است
  • ترافیک امروز دستاورد بی‌توجهی‌های دوره پیشین مدیریت شهری است