Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی فرجی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:براساس نقشه‌های همدیده گری ساعات بعدازظهر از شدت وزش باد در نقاط مستعد توفان و گرد وخاک کاسته می‌شود.

فرجی افزود: روز‌های یکشنبه و دوشنبه بطور موقت از شدت باد در نواحی شمالی کاسته می‌شود.

وی ادامه داد: مجدد از روز سه شنبه بادوگردوخاک در این نواحی تشدید خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت:امروز و فردا در زاهدان و سایر نقاط نواحی مرکزی و نوار غربی استان، ساعات بعداز ظهر وزش باد و افزایش موقتی غبار خواهیم داشت.

کارشناس هواشناسی تصریح کرد: به لحاظ دمایی تغییرات ناچیز، اما از فردا تا روز دوشنبه دمای هوا بتدریج در نیمه شمالی استان افزایش می‌یابد.

وی در پایان گفت:نواحی جنوب و جنوب شرق در ساعات بعدازظهر رشد ابر خواهند داشت و دریای عمان مواج است.

 

انتهای پیام/پ

ورزش بادهای 120 روزه در سیستان و بلوچستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۴۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم نزول برکات آسمانی تا ساعات آینده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ معاون اداره کل هواشناسی استان مرکزی گفت: با تداوم فعالیت سامانه بارشی طی ساعات آتی تا اوایل امشب گاهی رگبار باران و احتمال رعدوبرق و وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می‌شود و پس از آن سامانه بارشی از استان عبور خواهد کرد.

به گفته مرادی احتمال شدت گرفتن نقطه‌ای بارش‌ها وجود دارد و درصورت وقوع می‌تواند موجب آبگرفتگی معابر، آبراهه‌ها و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها شود.

او افزود: فردا با عبور سامانه بارشی از میزان ناپایداری جو کاسته خواهد شد.

مرادی گفت: رشد ابر و احتمال برخی رگبار‌های خفیف و پراکنده باران در برخی از نواحی استان بویژه نوار غرب و شمال استان دور از انتظار نیست. همچنین به دلیل جابجایی توده‌های هوا طی دو روز ابتدای هفته آتی بویژه در ساعاتی از روز شنبه در اغلب نقاط استان وزش باد نسبتا شدید تا شدید پیش بینی می‌شود.

از یکشنبه سامانه بارشی دیگری از نواحی غربی وارد کشور خواهد شد که این سامانه بر اساس خروجی فعلی مدل‌های پیش یابی طی روز‌های دوشنبه و سه شنبه موجب افزایش ابر و احتمال رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی در استان خواهد شد.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان
  • ساخت سد کهیر از زیرآب رفتن کنارک و ۳۰ روستا جلوگیری کرد
  • افزایش شمار جان باختگان بارندگی شدید در برزیل
  • فیلم/بارش شدید باران در زابل شمال سیستان و بلوچستان
  • وزش باد شدید و گرد و خاک در البرز پیش بینی می‌شود
  • تداوم بارش‌ها تا ساعات آینده
  • تداوم نزول برکات آسمانی تا ساعات آینده
  • وزش باد‌های شدید و مواج شدن دریا در خلیج فارس، ۱۴ اردیبهشت
  • نوید روزهای خوش برای کویرنشینان/دریای عمان؛ ناجی خراسان جنوبی
  • پیش بینی رگبار و رعد و برق در البرز/ احتمال ریزش سنگ و رانش کوه