Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@06:20:14 GMT

تائید وجود موش در بیمارستان فقیهی شیراز

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۸۴۸۸۵

رئیس بیمارستان شهید فقیهی شیراز با تائید کلیپی که وجود موش در این بیمارستان را نشان می‌داد، تأسیسات فاضلاب شهری اطراف این مرکز درمانی را علت ورود این جانور موذی و خطرناک به یکی از بخش‌های بیمارستان اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایسنا؛ «علی اکبری» رئیس بیمارستان شهید فقیهی با اشاره دست به دست شدن کلیپی مبنی بر وجود موش در یکی از بخش‌های تازه این بیمارستان گفت: فاضلاب و بخشی از تأسیسات شیراز در اطراف این بیمارستان سبب این موضوع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که این بیمارستان با قدمتی 75 ساله، روزانه پذیرای بیش از 5000 مراجعه‌کننده از مناطق جنوبی کشور و فارس است، گفت: دست به دست شدن کلیپی مبنی بر وجود موش در یکی از بخش‌های تازه بهسازی شده این بیمارستان وجهه‌ی خدمات شبانه‌روزی این بیمارستان را خدشه‌دار کرد.

رئیس بیمارستان شهید فقیهی شیراز گفت: به نظر می‌رسد وجود فاضلاب و بخشی از تأسیسات شیراز در اطراف این بیمارستان سبب شده در باغچه و جوی مقابل این بیمارستان به‌صورت علنی شاهد وجود جانوران موذی باشیم.

اکبری افزود: موقعیت جغرافیایی و شهری این بیمارستان و مجاورت با کوچه‌ها و کانال‌های متعدد فاضلاب از سویی و باز بودن درب‌های ورودی بیمارستان از بلوار زند و خیابان نشاط سبب شد تا با وجود تلاش بی‌وقفه مسئولان در کنترل کانال‌های متعدد فاضلاب موجود در بولوار زند، چنین اتفاقی رخ دهد.

وی خاطرنشان کرد: همراهی و همدلی مردم این شهر سبب ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی متعددی نظیر درمان و جراحی سرطان‌های زنان و سرطان روده، جراحی قلب کودکان و بزرگسالان، آنژیوگرافی و پوست شده که همواره رو به گسترش است .

رئیس بیمارستان شهید فقیهی شیراز به شهروندان این اطمینان را داد که پیگیری‌ها و اقدامات جدی برای شناسایی علت وجود جانوران موذی و راهکارهای رفع آن صورت می‌گیرد همچنین دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مجدانه پیگیر تغییر محل بیمارستان و احداث مجدد در جای دیگر شهر شیراز در سال‌های آتی است.

به گزارش ایسنا، طی روزهای اخیر کلیپی در فضای مجازی منتشر شده است که در آن یک موش توسط مراجعان به بیمارستان شهید فقیهی شیراز به‌دام می‌افتد.

موش از جانواران موذی و عامل انتقال بسیاری از بیماری‌های مشترک انسان و دام محسوب می‌شود و وجود آن یکی از شاخص‌های مناسب نبود بهداشت است.

انتشار کلیپ وجود موش در بیمارستان شهید فقیهی شیراز در حالی حادث شد که طی هفته‌های اخیر شاهد برخورد جدی واحدهای بهداشت محیط وابسته به علوم پزشکی شیراز با فروشگاه‌های تهیه و عرضه‌ی محصولات غذایی، رستوران‌ها، فست‌فودی‌ها و بستنی‌بندی‌ها و تعطیلی و پلمب بسیاری از این واحدها به‌علت رعایت نکردن بهداشت بوده‌ایم.

 

انتهای پیام/

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۴۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی ابتدا قرار بود ۷ بهمن ۱۴۰۲ و سپس ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ برگزار شود که هر ۲ بار لغو شد.

با تصمیم هیات رئیسه مجمع انتخاباتی این فدراسیون در روز ۲۵ اردیبهشت ماه در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شود تا این فدراسیون رئیس جدید خود را بالاخره بشناسد.

برای انتخابات ۱۱ نفر برای احراز پست ریاست این فدراسیون ثبت نام کرده بودند، اما در نهایت ۶ نفر برای حضور در انتخابات تایید شدند. افشین چگینی، یوسف بهتری، حمیدرضا پارسی‌منش، یوسف جاویدان، محمد عسگری و جاسم منوچهری نفرات تایید شده هستند.

پیش از این یوسف بهتری ریاست فدراسیون را برعهده داشت که از سمت خود کناره‌گیری کرد و مجید زارعیان به‌عنوان سرپرست فدراسیون منصوب شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پادشاه انگلیس طرح جنجالی اخراج پناهجویان را تائید کرد
  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • اعطای گواهینامه بین المللی فرودگاهی به فرودگاه شیراز
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • روز ۲۰۱ طوفان‌الاقصی| کشف ۵۱ پیکر دیگر در خان یونس
  • فیلم| کشف پیکر ۳۵ شهید دیگر در محوطهٔ بیمارستان الناصر خان‌یونس
  • لبخند سه بیمار نیازمند به پیوند در شیراز
  • قارچ سمی ، خانواده ای را در شیراز راهی بیمارستان کرد