Web Analytics Made Easy - Statcounter

کوالالامپور- ایرنا- منابع خبری گزارش دادند: اندونزی 100 هزار نفر نیروی پلیس و سرباز از واحدهای مختلف ارتش این کشور را برای حفظ و برقراری امنیت هجدهمین مسابقات آسیایی جاکارتا 2018 که از فردا (شنبه) رسما آغاز به کار می کند، به کار گرفته است.

به گزارش جمعه ایرنا، عملیات تروریستی که یکی از مهمترین چالش های امنیتی در بزرگترین کشور مسلمان در جهان است، سبب شد تا نیروهای پلیس و نظامی اندونزی پیش از شروع این مسابقات در رزمایش ویژه مقابله با تهدیدات تروریستی در جاکارتا شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هجدهمین مسابقات آسیایی جاکارتا 2018 از 27 مرداد به طور رسمی آغاز به کار خواهد کرد و تا 12 شهریور در شهرهای جاکارتا، پالمبانگ و هفت شهر حومه جاوا با حضور حدود 12هزار ورزشکار از 45 کشور قاره کهن به کار خود ادامه خواهد داد.
این مسابقات در 40 رشته و 67 ماده ورزشی برگزار می شود.
کاروان ورزشی ایران نیز با 280 ورزشکار مرد و 98 ورزشکار زن در این دوره از بازی ها حضور دارد. نمایندگان ورزش ایران در 42 ماده ورزشی به مصاف حریفان خود می روند.
طبق گزارش منابع اندونزیایی بیش از 5 هزار خبرنگار بزرگترین رویداد ورزشی در آسیا را پوشش خبری می دهند.
علاوه براین، حدود 5 هزار ورزشکار در مراسم افتتاحیه این بازی ها شرکت خواهند کرد.
جاکارتا برای دومین بار است که میزبان مسابقات آسیایی است.این کشور درسال 1962 نیز برای اولین بار در دوران رئیس جمهوری سوکارنو، میزبانی این مسابقات را برعهده داشت.
اندونزی با 260 میلیون نفر جمعیت چهارمین کشور پرجمعیت دنیاست و یکی از 10 اقتصاد بزرگ دنیا تا سال 2030 خواهد بود.
شبک**آساق**1599**1392

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش اندونزي مسابقات آسيايي 2018

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۴۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاپن ۱ - ۰ ازبکستان/ سامورایی‌ها بر بام آسیا ایستادند + فیلم

در دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال در قطر که با قضاوت تیم داوری ایرانی متشکل از موعود بنیادی فرد به عنوان داور، سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک‌های وی برگزار شد، تیم ملی فوتبال ژاپن موفق شد با تک گل یامادا در دقیقه ۱+۹۰ ازبکستان را شکست دهد و قهرمانی این مسابقات را به دست آورد.

همچنین ۲ تیم پس از رسیدن به فینال این مسابقات جواز حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس را نیز کسب کرده بودند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیروز نیز تیم ملی فوتبال عراق موفق شد در دیدار رده بندی جام ملت‌های زیر ۲۳ سال فوتبال آسیا با نتیجه ۲ بر یک از سد اندونزی عبور کند و جواز حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس را کسب کند.

اندونزی هم به دیدار پلی آف این بازی‌ها صعود کرد و باید به مصاف گینه برود تا تکلیف آخرین تیم صعود کننده به المپیک مشخص شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • دیدار وزرای خارجه ایران و اندونزی در بانجول
  • ۸۹۰ ورزشکار معلول زنجانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند
  • ژاپن ۱ - ۰ ازبکستان/ سامورایی‌ها بر بام آسیا ایستادند + فیلم
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • سومین ناو هواپیما‌بر چین با آخرین فناوری راهی دریا شد
  • ریاض و جاکارتا از اتحادیه اروپا می‌خواهند دارایی‌های روسیه را مصادره نکند
  • حضور سه ورزشکار و یک مربی از چهارمحال و بختیاری در ترکیب تیم ملی جوجیتسو
  • تیم خور لارستان قهرمان لیگ دسته دو هندبال کشور شد
  • درخشش ورزشکار مراغه‌ای در مسابقات شنای آزاد 
  • گام بلند پتروشیمی پردیس در تامین امنیت غذایی جهان و حفظ محیط زیست