Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@13:46:52 GMT

۱۵ کشته و مجروح در حوادث رانندگی ۲۴ ساعت اخیر اردستان

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۸۵۱۸۲

۱۵ کشته و مجروح در حوادث رانندگی ۲۴ ساعت اخیر اردستان

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان گفت: یک کشته و ۱۴ مجروح حاصل سه حادثه رانندگی در شهرستان اردستان طی ۲۴ ساعت اخیر بود.

به گزارش ایمنا، سرهنگ غلامرضا هاشمی‌زاده با بیان اینکه شب گذشته در حادثه واژگونی یک دستگاه وانت پیکان در محور اردستان به اصفهان بعد از گردنه بغم سه نفر مصدوم شدند، اظهار داشت: علت این حادثه بنابر نظر کارشناس تصادفات پلیس راه اردستان، عدم توجه به جلو و خارج شدن از محور اصلی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه همچنین دیشب در ساعت ۱۹:۴۰دقیقه در حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی پراید نقره‌ای رنگ با شش سرنشین در محور روستای نیسیان به نهوج در گردنه مارچوبه یک نفر کشته و پنج نفر مصدوم شدند، تصریح کرد: علت این حادثه بنابر نظر کارشناس پلیس راه اردستان عدم توجه به جلو، خارج شدن از محور اصلی و ورود به شانه خاکی بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان افزود: در حادثه دیگری صبح امروز یک دستگاه خودروی ساینا در محور اردستان به مهاباد دچار واژگونی شد که در این حادثه نیز شش نفر مصدوم شدند. یک نفر بصورت سرپایی مداوا و پنج نفر در بیمارستان اردستان بستری شده‌اند.

وی گفت: علت این حادثه بنابر نظر کارشناس پلیس راه اردستان خستگی و خواب آلودگی راننده خودرو بوده است.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اردستان تصادفات رانندگی مرگ و مير اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۵۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته بر اثر واژگونی خودرو در قزوین

سرهنگ فرهاد ذاکری منش رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: در پی اعلام یک مورد واژگونی در محدوده روستای ککجین بلافاصله گشت پلیس راه و کلانتری ۲۱ به محل حادثه اعزام شدند. 

وی افزود: ماموران پس از حضور در محل حادثه مشاهده کردند که یک دستگاه سمند به دلیل نامعلوم از جاده منحرف و به دره سقوط و متاسفانه سرنشین خودرو بعلت شدت جراحات وارده در دم فوت کرده است. 

رئیس پلیس راه استان قزوین با بیان اینکه علت حادثه از سوی کارشناسان در حال بررسی می‌باشد، بیان کرد: رانندگان قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را با جدیت مورد توجه قرار داده تا از وقوع اینگونه حوادث پیشگیری شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • محور خور و بیابانک به سمت اردستان و نائین مسدود شد
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • ۴ فوتی و مصدوم در حادثه رانندگی
  • حادثه رانندگی در محور روستایی آلبلاغ بوکان
  • ۷ کشته و ۲۰ مجروح در مسابقات اتومبیلرانی| یک کودک در میان کشته‌ها بود
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید
  • قتل، اولین خلاف پسر تبهکار ۲ روز بعد از آزادی از زندان
  • حادثه‌رانندگی در جاده مهاباد - سردشت ۴ کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • یک کشته بر اثر واژگونی خودرو در قزوین
  • مهم‌ترین حوادث کشور در هفته گذشته چه بود؟