Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید انتظامی در گفتگو اختصاصی با خبرگزاری صداوسیما افزود: با تشکر از تیم پزشکی و تمام عوامل خانه سینما که در حال تدارک مراسم تشییع هستند احتمالا این مراسم روز یکشنبه ساعت ۹ صبح از مقابل تالار وحدت انجام خواهد شد.
وی درباره فوت پدرش گفت : علت مرگ به سه ماه پیش و ضربه ای که بر اثر افتادن روی زمین به پدرم وارد شد برمی گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مجید انتظامی اضافه کرد : حدود سه ماه پیش پدرم بر اثر افتادن روی زمین ، از ناحیه سرشان ضایعه ای مغزی برایشان پیش آمد که به دنبال آن مشکل ریه و کلیه پیدا کردند .
­فرزند عزت الله انتظامی افزود : تا دیشب همه چیز طبیعی بود ، فشارخونشان و نبض شان طبیعی بود اما از ساعت ۹ شب وی مشکلی پیدا کرد و نبض شان پایین آمد .
وی گفت : با اورژانس تماس گرفتیم ولی باز هم پدرم در خانه ماندند تا اینکه حالشان وخیم تر شد ، وی را به بیمارستان اعزام کردیم و هنگامی که به بیمارستان رسیدیم نبض شان به حدی پایین آمده بود که از دنیا رفتند .
مجید انتطامی افزود :ما فقط آقای بازیگر را از دست ندادیم بلکه یک انسان نمونه را از دست دادیم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خبرگزاری صدا و سیما تشییع انتظامی یک شنبه 28 مرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۵۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت

به گزارش گروه ایثار و حماسه خبرگزاری صداوسیما ؛ سردار علی‌اصغر محسن‌شیخی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران گفت: پیکر‌های مطهر شش شهید دوران دفاع مقدس در ایام شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در شهر تهران تشییع و تدفین شود. وی افزود: خاکسپاری پیکر مطهر شهدا در شهرک شهید خرازی، هوافضای سپاه، سازمان زندان‌ها، شهرک دریا و فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و نمایشگاه نزاجا انجام خواهد شد. گفتنی است، پیکر شهدای گمنام از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس تفحص، و در مناسبت‌های مختلف سال به ویژه ایام شهادت اهل بیت (ع) در مناطق مختلف کشور تشییع و تدفین می‌شود.

دیگر خبرها

  • کشف جدید دیرینه‌شناسان: ماهی غول‌پیکر با دندان‌های عاج‌مانند!
  • (ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • در ۷۲ ساعت پرماجرا بر «مجید نوری» در سوئد چه گذشت؟
  • در ۷۲ ساعت پرماجرا بر مجید نوری در سوئد چه گذشت؟
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت