Web Analytics Made Easy - Statcounter

چند منبع نظامی صهیونیستی اعلام کردند که توافق آتش‌بس با جنبش حماس وارد مراحل پایانی خود شده است.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، چند منبع در ارتش و دستگاه‌های امنیتی رژیم صهیونیستی اعلام کردند که توافق‌نامه آتش‌بس میان حماس و تل‌آویو وارد مراحل پایانی خود شده است.

این منابع اظهار داشتند که عباس کامل، رئیس سازمان اطلاعات مصر پنجشنبه با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیدار و درباره توافق آتش‌بس میان تل‌آویو و حماس رایزنی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از سوی دیگر، هیات پخش رادیو تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از چند منبع نظامی این رژیم اعلام کرد که تعهد حماس به توافق آتش‌بس بر بوته آزمایش قرار می‌گیرد.

این منابع افزودند که توافق آتش‌بس به سود حماس است و چنانچه راهپیمایی بزرگ بازگشت به دور از حصار مرزی برگزار شود، ارتش این رژیم در آن هیچگونه دخالتی نخواهد کرد.

این منابع در ادامه تاکید کردند: اسرائیل بر اساس فرمولی که از قبل مشخص کرده عمل می‌کند و اساس این فرمول آتش‌بس در مقابل آتش‌بس است.

منابع صهیونیستی تصریح کردند: هر گونه نقض آتش‌بس از سوی حماس ممکن است که منجر به لغو دادن تسهیلات به غزه شود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: توافق حماس و تل آویو فلسطین اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۵۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام حماس: ۳۰ ژنرال و افسر بلندپایه اسرائیلی را در اختیار داریم

این مقام مسئول که نامش فاش نشده است در گفتگو با «العربی الجدید» افزود: نمی‌توانیم شمار اسیران زنده اسرائیلی را اعلام کنیم ولی تعداد آنها بسیار بیشتر از آماری است که در رسانه‌های اسرائیلی اعلام می‌شود.

وی اضافه کرد: جنبش حماس به تنهایی حدود ۳۰ ژنرال و افسر عالیرتبه اسرائیلی را در اختیار دارد که روز هفتم اکتبر (پانزدهم مهر ماه) از مقر‌های نظامی و برخی مقر‌های امنیتی حساس به اسارت گرفته شده‌اند.

این عضو ارشد حماس در ادامه گفت: این اسیران در مکان‌هایی با حفاظت شدید و به دور از دسترس نظامیان اشغالگر نگهداری می‌شوند و دسترسی به آنها در هر شرایطی غیر ممکن است. بنیامین نتانیاهو و وزیران کابینه‌اش از ترس واکنش صهیونیست‌ها و برافروخته شدن آتش خشم نظامیان، اطلاعات اسیران خود را اعلام نمی‌کنند.

این مقام برجسته حماس، افزود: تنها راه آزادسازی اسیران اسرائیلی، مذاکرات جدی است که به آتش بس کامل و بازسازی نوار غزه منجر شود. عملیات مجدد رژیم صهیونیستی در شمال و مرکز نوار غزه پس از آنکه این مناطق را پاکسازی شده اعلام کرده بود، نشانه شکست این رژیم است.

این عضو حماس در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر وضعت مقاومت خوب است و در میدان به طور منظم عمل می‌کند، تصریح کرد: همچنین یحیی السنوار رهبر جنبش حماس در نوار غزه و نه در تونل‌ها بلکه در میدان به فرماندهی خود ادامه می‌دهد و ادعا‌های رژیم صهیونیستی درباره حضور وی در مخفیگاه‌های زیر زمینی دروغ و برای سرپوش گذاشتن بر شکست خود در دستیابی به اهداف تجاوز به نوار غزه است.

وی افزود: السنوار به مناطق درگیری سرکشی و با رزمندگان دیدار می‌کند و اوضاع مقاومت در نوار غزه را به اطلاع سران جنبش در داخل و خارج نوار غزه می‌رساند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • السنوار، کابوس صهیونیست‌ها
  • منبع حماس: ۳۰ افسر شاباک اسیر حماس هستند
  • ۳۰ژنرال و افسر اسرائیلی در اسارت حماس/حضور سنوار در مناطق عملیاتی
  • مقام حماس از اسارت ۳۰ ژنرال و افسر بلندپایه اسرائیلی در نزد این جنبش خبر داد
  • شمار نظامیان کشته شده اسرائیل در جنگ غزه به 606 نفر رسید
  • مقام حماس: ۳۰ ژنرال و افسر بلندپایه اسرائیلی را در اختیار داریم
  • تظاهرات گسترده در تل‌آویو علیه دولت نتانیاهو
  • تظاهرات خانواده‌های اسرای اسرائیلی در دویستمین روز جنگ+ تصاویر
  • تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در تل آویو
  • تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در تل‌آویو