Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم گفت : شهدای مدافع حرم نگذاشتند نقشه جغرافیایی خاورمیانه که مورد نظر و خواست امریکایی ها بود تغییر کند
سردار سرتیپ پاسدار علی اکبر پورجمشیدیان افزود : کسانی که با شجاعت و با اخلاص مثال زدنی و سینه های مالامال از عشق و محبت به خداوند متعادل و خدمت به امت اسلامی ، جان برکف مقابل توطئه های خطرناک جبهه استکبار ایستادند و خون پاک خود را نثار اسلام کردند مستحق تکریم و تجلیل هستند و ما به حال این شهدای عزیز که به مقام رفیع رضایت الهی دست یافته اند غبطه می خوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد : شهدای مدافع حرم افتخار کشور و مایه عزت و سربلندی نظام اسلامی هستند و ما باید قدر خون شهدای مدافع حرم را بدانیم و به عظمت کار ارزشمند و مخلصانه مباهات کنیم .
شهید مدافع حرم سردار جان محمد علی پور روز 16 مردادماه پارسال در دفاع از حرم حضرت زینب (س) و اهل بیت (ع) بدست گروه های تکفیری -صهیونیستی در سوریه به شهادت رسید .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خوزستان اهواز شهید مدافع حرم سردار علی پور یادواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۵۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد و خاطره ۷۰ شهید لیلان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم در این یادواره با اشاره به اهمیت برگزاری این رویداد گفت: یادواره‌های شهدا باید الهام بخش فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت و بازگو کننده رشادت و مجاهدت فرزندان برومند ملتی باشد که با همه هستی خود از کیان نظام مقدس اسلامی و ارزش‌ها و اعتقادات دفاع کردند.

امام جمعه تبریز زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا را مسئولیتی همگانی دانست و افزود: برگزاری یادواره‌های شهدا باید به صورت منظم برگزار شود چرا که شهید تنها متعلق به گروه و دسته و قوم خاصی نیست و همه افراد جامعه وامدار شهیدان هستند.

وی اهتمام به برپایی مجالس و محافل مرتبط با نام شهید را سنتی حسنه و رسالتی دینی عنوان کرد و گفت: وظیفه ملی و انسانی ایجاب می‌کند در مسیر تکریم و تمجید شهدا در فضای بصری، اجتماعی و رسانه‌ای، بهترین و ماندگارترین کار‌ها انجام شود.

نماینده ولی فقیه در استان اثربخشی برنامه‌های فرهنگی را مهم دانست و اظهار کرد: مجلس گرامیداشت شهید  باید همچون خود شهید، زنده و پویا باشد و منجر به تحول روحی، معنوی و اجتماعی در حاضران شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم ثبت خاطرات رزمندگان اسلام و وصیتنامه‌های شهدا، تولید آثار هنری و مردمی بودن یادواره را مهم دانست و اظهار کرد: یادواره‌ها پل ارتباطی بین نسل‌های گذشته، حال و آینده هستند.

 

دیگر خبرها

  • امام جمعه تبریز: تکریم شهدا وظیفه ملی و انسانی است
  • گرامیداشت یاد و خاطره ۷۰ شهید لیلان
  • برگزاری یادواره شهدای دوران دفاع مقدس و شهیدان گمنام در شهرستان تالش
  • استان تهران در تکاپوی برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید
  • برگزاری یادواره شهدای یخدان
  • برگزاری کنگره شهدای استان تهران تاثیرات خوبی در جامعه خواهد داشت
  • برگزاری نخستین رویداد انتخاب شهردار برتر در خراسان رضوی
  • برگزاری ۱۰۰ یادواره شهدا در شهرستان تویسرکان
  • برگزاری مراسم یادواره خانگی شهید نوروز شیردل در خوی + تصاویر
  • هم اندیشی برای برگزاری کنگره شهدای چهارمحال وبختیاری