Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@15:02:08 GMT

رئال هنوز هم از بابت موضوع انتقال ناراحت است

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۸۵۵۰۲

رئال هنوز هم از بابت موضوع انتقال ناراحت است

وادیو واسیلف، نایب رئیس باشگاه موناکو معتقد است که رونالدو هنوز از ناکامی از جذب امباپه ناراحت است.

به گزارش "ورزش سه"، امباپه در سال 2017 با 180 میلیون یورو از موناکو به پاری سن ژرمن پیوست و رئال تلاش زیادی در آن مقطع برای به خدمت گرفتن او انجام داد. حال واسیلف مدعی شد که رئالی ها هنوز هم از بابت انتقال امباپه ناراحت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

او گفت:" من با فلورنتینو چندین بار پس از فروش امباپه صحبت کردم و او همواره از این بابت از من انتقاد می‌کند که چرا کیلیان را به او نفروختم. من همیشه به او گفتم که تصمیم با خود کیلیان بود ولی فلورنتینو هنوز من را مقصر می‌داند. می‌گوید وادیم، تو به من کیلیان را نفروختی!"

 

واسیلف رابطه دو باشگاه را دوستانه می‌داند و همچنین معتقد است که امباپه می‌تواند در آینده توپ طلا را ببرد. گفته می‌شد که رئال در تابستان امسال نیز برای به خدمت گرفتن امباپه تلاش کرد ولی باشگاه پاری سن ژرمن از این انتقال جلوگیری کرد و به نظر امباپه نیز تمایل زیادی به این موضوع نداشت.

پاری سن ژرمن رئال مادرید کیلیان امباپه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن رئال مادرید کیلیان امباپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۵۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوگاری: امباپه در تیم ملی فقط راه می‎‌رود!

به گزارش "ورزش سه"، دوگاری که از عملکرد امباپه در دو بازی اخیر فرانسه خسته شده بود در مصاحبه‌ای به انتقاد از او پرداخت.

این بازیکن سابق فرانسه گفت: «بدیهی است که شما سبک بازی‌ای برای خود انتخاب کرده‌اید و البته در بازی‌های دوستانه عملکرد متفاوت‌تری ارائه می‌دهید. من از او انتقاد می‌کنم که چرا در بازی‌های اخیر این‌قدر ضعیف‌ عمل کرده است. او باید تمام مسئولیت‌ها را به عهده بگیرد. همانطور که در بازی با آلمان و شیلی اتفاق افتاد، ما به امباپه‌ای عادت کرده‌ایم که فقط راه می‌رود و نگران خط دفاعی تیم خودی نیست. ما امباپه‌ای را دیدیم که به خطوط دیگر متصل نبود.

فکر می‌کنم وقتی بازوبند کاپیتانی تیم ملی را می‌بندید این نمایش‌ها غیرقابل قبول است. حداقل چیزی که باید داشته باشید نگرش است، بسیار مهم است. فکر می‌کنم امباپه نقش کاپیتان را درک نکرده است. به‌نظرم در هر دو بازی نمایش چنین نگرش اسفناکی طبیعی و عادی نیست. البته این چیزی را از ویژگی‌های بی‌حد و حصر او کم نمی‌کند اما وقتی کاپیتان هستید، باید کامل و بدون نقص باشید.»

دیگر خبرها

  • جزییات درآمدزایی شمس‌آذر از فروش بازیکن!
  • مدیر معروف پی اس جی قربانی جدایی امباپه
  • جریمه سپاهان با حکم جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • اقدام احتیاطی ژاوی: آرائوخو و کریستنسن برابر لاس پالماس بازی نمی‌کنند
  • دوگاری: امباپه در تیم ملی فقط راه می‎‌رود!
  • خبر خوش برای استقلالی‌ها: مانع بزرگ برطرف شد!
  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی در بارسلونا
  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی/ سرمربی بارسلونا سفیر می شود
  • مسی از رفتن به پاری‌سن ‌ژرمن ناراضی است
  • جنگ آنری با رئال: دعوا به‌خاطر امباپه + سه!‏