Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@17:59:09 GMT

فجر شیراز به سختی امتیاز داد

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۸۵۶۰۱

فجر شیراز به سختی امتیاز داد

به گزارش ایرنا خدیجه پور بهبهانی روز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هدف ما در این بازی کسب سه امتیاز بود که با تلاش و کوشش بازیکنان تیم به آن رسیدیم.
وی افزود: در طول بازی به چیزی جز کسب سه امتیاز فکر نمی کردیم ولی حریف در نیمه اول کار ما را برای رسیدن به گل سخت کرد.
سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان گفت: در نیمه دوم حریف برای جبران گل خورده بازی را تهاجمی کرد، ولی کار خوب مدافعان و دروازه بان ما مانع از رسیدن تیم فجر به گل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پور بهبهانی تصریح کرد: البته ما موقعیت های خوبی روی دروازه حریف خلق کردیم که درخشش دروازه بان آنها اجازه نداد بیش از 2 بار به گل برسیم.
وی افزود: انسجام تیم پالایش نفت آبادان بازی به بازی بهتر می شود و می توانیم جز مدعیان قهرمانی باشیم.
سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان گفت: مدیر عامل پالایشگاه آبادان و رئیس امور ورزش این پالایشگاه تا کنون حمایت خوبی از تیم داشتند و این مهم انگیزه بازیکنان و کادر فنی برای ادامه رقابت های لیگ برتر را افزایش خواهد داد.
پور بهبهانی گفت: انتظار داریم خانواده های آبادانی برای حمایت از این تیم به سالن بیایند تا انگیزه پیروزی در بازیکنان بیشتر شود و قطعا این حمایت ها روند تیمی ما را بهبود می دهد.
وی اظهار داشت: اگر شرایط مالی به ما اجازه بدهد یک یا 2 بازیکن را در ادامه رقابت های لیگ برتر جذب کنیم تا نقاط ضعف تیم را پوشش بدهیم.
تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان ظهر امروز و از هفته دوم رقابت های لیگ برتر کشور با نتیجه 2 بر صفر میهمانش فجر شیراز را شکست داد.
7104/7165/6068
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت بازی پالایش دروازه بان رقابت های لیگ برتر نفت آبادان رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۵۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال

تیم ملی فوتسال ایران در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا با برتری در ضربات پنالتی مقابل ازبکستان موفق شد به فینال این رقابت‌ها صعود کند. ملی‌پوشان ایران باید فردا از ساعت ۱۴:۳۰ مقابل تیم ملی تایلند، میزبان این رقابت‌ها قرار بگیرند. شاگردان وحید شمسایی با صعود به مرحله نیمه‌نهایی موفق شدند جواز حضور در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را نیز کسب کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدیو) حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال
  • حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال + فیلم
  • حمایت جامعه دانشگاهی آبادان و خرمشهر از جنبش دانشجویی جهان علیه صهیونیست ها
  • ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران در جویم فارس
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال
  • کارگران سربازان جنگ اقتصادی و معلمان سربازان جنگ فرهنگی هستند
  • ستاره میلان: از شدت سختی بازی‌های سری A شگفت‌زده شدم
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • فروش بیش از ۵۵ هزار تن گوگرد در پالایشگاه گاز ایلام
  • نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم