Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه ایلام گفت: درباره مذاکره با آمریکا بیانات مقام معظم رهبری اتمام حجت است. ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹ استانها ایلام نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام،حجت الاسلام محمد نقی لطفی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار داشت: تکلیف مذاکره با آمریکا با اتمام حجت مقام معظم رهبری روشن شده است.

امام جمعه ایلام به سخنان 22 مرداد رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان کرد: سخنان مقام معظم رهبری که فرمود" نه جنگ می‌شود و نه مذاکره می‌کنیم" اتمام حجتی بود که مسئولان دیپلماتیک ایران و کارگزاران نظام  خود را موظف برآن می‌دانند و اجرای این راهبرد راه نجات کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به خوشحالی و حمایت مردم ایران از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی گریزی زد و افزود: ملت قهرمان و شهیدپرور ایران اسلامی صراحت و بصیرت و شجاعت رهبر فرزانه خود را ستوده و آمادگی خود را برای اجرای فرامین مقام معظم رهبری اعلام کرده‌اند.

لطفی گفت: اصولا مذاکره با دشمنی که علاوه بر تحریم به تهدید نیز می‌پردازد و در طول 40 سال برای نابودی انقلاب اسلامی انواع برنامه‌ها را اجرا کرده است بی‌معنی است و آمریکا که اعلام مذاکره بدون پیش شرط را دارد می‌خواهد با این حربه خود را خیرخواه ایران در جهان معرفی کند در حالی که تحریم‌های اقتصادی او خود بانی جنگی جدید است و از حربه مذاکره برای اقدام روانی علیه ملت ایران استفاده می‌کند.

خطیب جمعه ایلام استفاده آمریکا از تحریم و تهدید و جنگ روانی ضربه درونی به جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: آمریکا می‌خواهد با جنگ روانی و ایجاد تحریم اراده ملت ایران در عشق و علاقه به انقلاب اسلامی خللی به وجود آورد غافل از اینکه روحیه ایثار و شهادت مردم ایران روز به روز این ملت را به انقلاب و رهبر خود بیشتر و بیشتر می‌کند.

مباحث شرایط اقتصادی و فشار این شرایط بر مردم و بازار و توان اقتصادی مردم ادامه سخنان امام جمعه ایلام بود که گفت: شرایط موجود  اقتصادی که موجب گرانی و نارضایتی و سلب اعتماد مردمی از دولتیان شده است ناشی از ضعف مدیریت و عدم برآورد به موقع وضعیت است.

وی شرایط فعلی و سامان آن را نیازمند مدیران کارکشته و معتقد و آگاه به مسائل اقتصادی در شرایط جنگی دانست و افزود: از کنار مشکلات اقتصادی مردم بدون ارائه طریق و راهکار موجب خدشه به اعتماد مردم است که دولت به آن توجه ویژه داشته باشد.

ورود آزادگان به سرزمین اسلامی ایران بعد از سال‌ها رنج اسارت و سالگرد این روز ماندگار و قدرشناسی از آزادگان سرافزاز خواسته بعدی امام جمعه ایلام بود که ضمن تبریک ورود آزادگان به وطن یادآور شد: آزادگانی که با تحمل رنج اسارت و سختی‌های آن دوران امروز در وطن حضور دارند را باید قدر دانست و فرهنگ صبر و استقامت آنان را به عنوان سرمایه ارزشمند جامعه پاس بداریم.

امام جمعه ایلام عنوان کرد: مسئولان به خواسته و نیازمندی آزادگان ارج نهند و نسبت به برآورد مطالبات آنان اقدام کنند.

انتهای پیام/ح

R7718/P1357/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۵۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام جامعه کارگری گیلان به دیدار با مقام معظم رهبری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه قدس گیلان در مراسم اعزام کارگران به دیدار رهبری با اشاره به آغاز هفته بسیج کارگران و کارخانجات گفت: پنجم اردیبهشت حدود ۵۰ نفر از کارگران استان گیلان با رهبر معظم انقلاب دیدار خواهند داشت.
به گفته سرهنگ پاسدار عباس اسکندری این دیدار در حسینیه حضرت امام خمینی (رض) برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اعزام جامعه کارگری گیلان به دیدار با مقام معظم رهبری
  • عکس| نقاشی جدید حسن روح‌الامین برای سروده مقام معظم رهبری
  • عیادت میرمحمدی از مجروحین حادثه‌ی تروریستی راسک
  • ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت در منطقه را دارا است
  • ارتباط ۳۵ ساله نهاد نمایندگی رهبری با دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • نظام سلامت ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت منطقه است
  • با توجه به شعار سال مقام معظم رهبری باید در تقویت بیشتر بخش خصوصی کوشا باشیم
  • سپاه پاسداران مظهر عینی شعارهای ایستادگی است
  • باید ابعاد نظامی و راهبری عملیات «وعده صادق» تحلیل شود
  • چرا تحدید نسل برای کشور آسیب‌زاست؟