Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، مدیرعامل بنیاد برکت صبح امروز در آئین کلنگ‌زنی کارخانه گیاهان دارویی در دوگنبدان با بیان اینکه در حال حاضر ۳۹ طرح در این استان در زمینه‌های مختلف از سوی بنیاد برکت اجرا شده است، گفت: هم اکنون ۶۲۲ طرح عمرانی با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان تا پایان بهمن اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید جعفری با بیان اینکه بنیاد برکت وابسته به ستاد فرمان امام(ره) تاکنون طرح‌های بسیاری را در کشور اجرا کرده است،افزود: این بنیاد تفاهم‌نامه‌ای با استاندار به ارزش ۳۰۵ میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های عمرانی و اقتصادی در این استان منعقد کرده است که تا پایان سال آینده هزینه می شود. وی با بیان اینکه اجرای طرح‌های اقتصادی و عمرانی بنیاد برکت در کهگیلویه و بویراحمد از سال ۱۳۹۶ شروع شده و هم اکنون ۵۱درصد پیشرفت کاری دارند ادامه داد: برخی از این طرح‌ها در سال جاری و برخی نیز در سال آینده به بهره‌برداری می رسند. مدیرعامل بنیاد برکت با بیان اینکه این ستاد در ۷ طرح اقتصادی و تولیدی با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان در کهگیلویه و بویراحمد مشارکت داشته است اضافه کرد: از این تعداد  ۴ طرح اقتصادی در شهرستان گچساران و ۳ طرح دیگر نیز در دیگر مناطق این استان در دست اجرا است.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کهگیلویه وبویراحمد سعید جعفری آیین کلنگ زنی کارخانه گیاهان دارویی گچساران استاندار طرح های اقتصادی و عمرانی بنیاد برکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۵۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور وارد سمنان شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  هواپیمای حامل رئیس جمهور و جمعی از اعضای هیات دولت دقایقی پیش در فرودگاه سمنان به زمین نشست .

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ، استاندار سمنان و جمعی از مدیران کل و فرماندهان نظامی و انتظامی این استان از رئیس جمهور استقبال کردند .

دیدار با مردم در سمنان و شاهرود ، حضور در  جشن احیای   ۲۰۱ واحد راکد صنعتی  با ایجاد دو هزار و ۸۰۰ نفر اشتغال  ، افتتاح پروژه نیروگاه سیبل ترکیبی،  جلسه شورای اداری و  جشن واگذاری زمین برای قانون جوانی جمعیت از برنامه های سفر یک روزه آیت الله رئیسی به استان سمنان است .

 از ۱۴۵ مصوبه دور اول سفررییس جمهور ۱۱۷ مصوبه عمرانی و ۲۸ مصوبه اقتصادی بود که با اعتبار ۱۱ هزار و ۲۶۵ میلیارد تومان شامل هفت هزار و ۹۸۵ میلیارد تومان در بخش اقتصادی و سه هزار و ۲۸۰ میلیارد تومان در بخش عمرانی اجرایی شده است.

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور وارد شاهرود شد
  • رئیس جمهور وارد شاهرود شد
  • سهم یک چهارمی ساخت خانه‌های روستایی در طرح نهضت ملی مسکن مازندران
  • رئیسی به سمنان سفر کرد
  • رئیس جمهور وارد سمنان شد
  • آنچه در دور اول سفر رییس جمهور به سمنان گذشت
  • رونق اقتصادی در روز بازارها با مشارکت مردمی
  • فعالیت‌های انبارداری منطقه ویژه اقتصادی بوشهر افزایش خواهد یافت
  • اجرای ۵ طرح اشتغالزایی خُرد در کاشان به همت بنیاد برکت
  • مصوبات مجلس در «لایحه تجارت» منجر به رونق اقتصادی می‌شود