Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - ایسنا نوشت: شورای نگهبان برای خبرنگاران کارگاه‌های ویژه آشنایی با نظام حقوق اساسی کشور و آشنایی با جایگاه و صلاحیت شورای نگهبان برگزار می‌کند.

شورای نگهبان پنجم و ششم شهریور ۱۳۹۷ کارگاه‌های آموزشی - تخصصی ویژه‌ی خبرنگاران برگزار می‌کند. شورای نگهبان قصد دارد در تاریخ‌های پنجم و ششم شهریور سال جاری کارگاه‌های آموزشی - تخصصی «آشنایی با نظام حقوق اساسی کشور» و «آشنایی با جایگاه و صلاحیت‌های شورای نگهبان» ویژه‌ی اصحاب رسانه و با حضور اعضای محترم شورای نگهبان برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیران عامل و مسئول رسانه‌ها می‌توانند حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ مشخصات دو نفر از خبرنگاران مرتبط با نهاد شورای نگهبان را برای حضور در این کارگاه‌های آموزشی از طریق شماره تلفن‌های ۶۶۹۵۸۱۴۵ و ۶۴۰۱۴۲۸۸ و همچنین نمابر ۶۴۰۱۴۲۸۹ به اداره کل روابط عمومی شورای نگهبان معرفی نمایند.


برای شرکت کنندگان در این کارگاه‌های آموزشی، گواهینامه‌ی پایان دوره صادر خواهد شد.

 

 

29215

 

کلید واژه‌ها : شورای نگهبان - عباسعلی کدخدایی - احمد جنتی -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: شورای نگهبان عباسعلی کدخدایی احمد جنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۵۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰ مدرسه مختلط استان نیازمند سرویس بهداشتی مجهز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی آرند، در نشست با دبیر اجرایی قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی کشور افزود: کمبود فضای فیزیکی، تجهیزات آزمایشگاهی و آموزشی، کمبود اعتبار و نداشتن سرویس بهداشتی کافی به خصوص در مدارس مختلط استان از مشکلات پیش روی آموزش و پرورش استان است.

وی ادامه داد: همچنین دو هزار رایانه در هنرستان‌های استان نیاز به تعمیر دارند و برای تعمیر و نوسازی این تعداد رایانه نیازمند کمک و همراهی قرارگاه عدالت تربیتی کشور با کمک سایر گروه‌های جهادی و خیران هستیم.

جمالی آرند اضافه کرد: کیفیت بخشی به نظام آموزشی استان، یکی از اولویت‌های کاری مجموعه آموزش و پرورش بوده و در راستای ارتقای کیفیت آموزشی و کیفیت بخشی به نظام‌ تعلیم و تربیت این استان کلاس‌های فوق برنامه درسی برای دانش آموزان، کارگاه توانمندسازی ویژه مدیران و معاونان آموزشی مدارس و کارگاه‌های آموزشی توانمندسازی سازی ویژه دبیران متوسطه استان برگزار می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • دوره آموزشی آشنایی با قوانین بیمه و مالیات در صنعت گردشگری در ارومیه
  • حضور مربی بام ایران در در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • حضور مربی کشتی آزاد چهارمحال و بختیاری در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • کارگاه آموزشی مبانی محیط زیست درمدارس رشت
  • دوره آموزشی ویژه شورا‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • ۵۰۰ مدرسه مختلط استان نیازمند سرویس بهداشتی مجهز
  • اجرای طرح جدید شورای نماز در روستا‌های همدان برای اولین بار در کشور
  • ۵۰۰مدرسه مختلط در کهگیلویه وبویراحمد
  • اجرای طرح جدید شورای نماز در روستا‌های استان برای اولین بار در کشور در استان همدان
  •  ارائه آموزش‌های شهروندی به بیش از ۴۴ هزار نفر در گرگان