Web Analytics Made Easy - Statcounter

خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه باید عزم جدی برای فراهم کردن زمینه استقلال بانک مرکزی وجود داشته باشد، گفت: سه قوه با عزم جدی اصلاح نظام بانکی را در دستور کار قرار دهند.

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد خطیب نماز جمعه تهران در خطبه‌های دوم این نماز با اشاره به انتصاب رئیس جدید بانک مرکزی، گفت: باید سه قوه با عزم جدی و نگاه بلندمدت، اصلاح نظام بانکی را در دستور کار خود قرار دهند و قدم‌ها را استوار برداردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

خطیب موقت نماز جمعه تهران: رئیس‌جمهور برای استقلال بانک مرکزی اقدام کند

وی با بیان اینکه باید عزم جدی برای فراهم کردن زمینه استقلال بانک مرکزی وجود داشته باشد، اظهار داشت: رئیس جدید بانک مرکزی نیز باید مطالبه جدی در این زمینه را از دولت و مجلس داشته باشد.

خطیب نماز جمعه تهران اضافه کرد: پایه پولی کشور دارای اجزایی است که یکی از اجزای آن، خالص دارایی‌های خارجی بانک مرکزی است، اراده بانک مرکزی باید بر عدم افزایش این دارایی‌ها باشد، این سیاستی است که همه بر آن اتفاق نظر دارند، باید این دارایی‌ها کنترل شود، البته در این زمینه قانون تصویب کردیم، اما اجرا نشد.

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد ادامه داد: اگر مدیریت هزینه  و کاهش هزینه در دستور کار دولت قرار نگیرد، شاهد رشد پایه پولی و معضلات جدی در این حوزه هستیم.

این خبر تکمیل می‌شود...

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: قدس آنلاین نظام بانکی نماز جمعه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۵۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی توانمندی‌های نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان

توانمندی‌های نظام بانکی ایران توسط مدیرعامل بانک توسعه تعاون در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان معرف شد.

به گزارش ایسنا، محمد شیخ حسینی مدیرعامل بانک توسعه تعاون در نشستی تخصصی اقتصادی و بانکی در بانک مرکزی کشور پاکستان شرکت کرد. 

وی در این نشست که پیش از سفر رئیس‌جمهور کشورمان به پاکستان صورت گرفته بود، ضمن معرفی بانک و اشاره به ظرفیت های همکاری فی مابین، برضرورت تسهیل تجارت خارجی با کشور پاکستان به عنوان یکی از طرف های تجاری ایران تاکید کرد.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون با تبیین رسالت بانک توسعه تعاون به عنوان تنها بانک توسعه ای بخش تعاون در کشور، به فعالیت های بانک از جمله فعالیت های ارزی که در راستای حمایت از بخش تعاون و تولید انجام می شود اشاره کرد.

این مقام بانکی افزود: پاکستان دارای قرابت فرهنگی، دینی، و تاریخی بسیاری با ایران است، لذا زمینه های بالقوه فراوانی جهت همکاری و توسعه روابط وجود دارد که با همت و تلاش می توان به بهره برداری رساند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تری خواهند خورد
  • آیت الله خاتمی: در مساله عفاف و حجاب دوقطبی ساخته نشود
  • خطیب نماز جمعه تهران: به زور کسی را به بهشت نخواهیم برد
  • خطیب نماز جمعه تهران: صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد
  • حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی؛ خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • معرفی توانمندی‌های نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان
  • سید احمد خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • آیت الله خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • آیت الله خاتمی خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد