Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ هواشناسی افزایش دما در بیست و ششم مرداد را برای استان مرکزی پیش بینی کرده است.

هواشناسی استان مرکزی اعلام کرد: بررسی نقشه‌های پیش یابی از آسمان صاف تاکمی ابری وغبارمحلی گاهی وزش باد برای استان حکایت دارد.

بررسی پارامتر‌های موثر بر دمای هوا نشان دهنده افزایش نسبی دما طی روز‌های آتی تا روز یکشنبه می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس دمای هوا طی این مدت بین ۲ تا ۳ درجه گرمتر خواهد شد.

به دلیل ماندگاری ذرات معلق موجود در جو همچنین افزایش سرعت باد در ساعات بعدازظهر، تداوم یا احتمال افزایش غلظت ذرات گردوخاک را داشته باشیم.

بجز این در روز‌های آینده تا اطلاع ثانوی هوای استان صاف در ساعات بعدازظهر در برخی از نقاط همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/ج

پیش بینی هواشناسی استان مرکزی برای بیست و ششم مرداد ۹۷

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۵۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت هوای ۷۲ ساعته کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، کارشناس اداره کل هواشناسی استان گفت: در این مدت و بیشتر از بعداز ظهر امروز در برخی مناطق رگبار باران و رعد و برق احتمال تگرگ و افزایش سرعت و وزش باد و گرد و غبار رقیق پیش بینی می‌شود.
فرشاد تاج بخش افزود: طی روز‌های پنجشنبه و جمعه آسمان استان قسمتی ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می شود.
وی ادامه داد: از امروز تا روز چهارشنبه قدری کاهش دمای نسبی وجود دارد و از روز پنجشنبه دما روند افزایشی به خود خواهد گرفت.
کارشناس هواشناسی استان گفت: برای امروز تا پایان روز چهارشنبه هشدار سطح زرد شماره ۵ صادر شده است.
وی در خصوص گرمترین و سردترین نقاط استان هم گفت: لیکک و امامزاده جعفر با بیشینه دمای ۳۱، ۴ دهم درجه سانتیگراد گرم‌ترین و سی سخت با کمینه دمای ۱۰ درجه سانتیگراد سردترین نقاط استان بودند.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وزش باد در اغلب مناطق خوزستان
  • آسمان گیلان تا هفته آینده صاف و آفتابی است
  • افزایش ابر در مشهد از عصر امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • پیش‌بینی جوی آرام برای آخر هفته در لرستان
  • پیش‌بینی هواشناسی؛ تهرانی‌ها مراقب باشند
  • پیش بینی افزایش ابر در چهارمحال و بختیاری
  • تداوم بارش‌ها در استان مرکزی
  • هوای استان بوشهر گرم‌تر می‌شود
  • پیش‌بینی جدید کیهان از نرخ ارز در بازار
  • وضعیت هوای ۷۲ ساعته کهگیلویه و بویراحمد