Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@12:58:42 GMT

علی نژاد نایب رئیس ووشوی آسیا باقی ماند

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۸۵۹۰۸

علی نژاد نایب رئیس ووشوی آسیا باقی ماند

مهدی علی نژاد برای سومین دوره متوالی به عنوان نایب رئیس فدراسیون ووشوی آسیا باقی ماند.

به گزارش "ورزش سه"، هفدهمین کنگره فدراسیون ووشوی آسیا، عصر امروز (شنبه) در شهر «جاکارتا» اندونزی برگزار شد و علی نژاد با کسب تمامی آرا برای مدت چهار سال دیگر به عنوان نایب رئیس آسیا انتخاب شد.


این برای سومین دوره متوالی است که رئیس فدراسیون ووشوی ایران به عنوان نایب رئیس قاره کهن انتخاب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در پایان این کنگره «فوک» از هنگ کنگ رئیس فدراسیون آسیا باقی ماند و «چن» از ماکائو هم در پست دبیرکلی ماندگار شد.


«ژانگ چیو پینگ» رئیس فدراسیون ووشو چین به عنوان دیگر نایب رئیس آسیا باقی ماند.


«پارک» از کره جنوبی و «کاماچو» از فیلیپن نیز به عنوان نواب رئیس جدید انتخاب شدند.


اعضای هیات رئیسه را نیز «لیم» از مالزی، «لی بوبو» از میانمار، خانم «یانگ» از ویتنام، اوکازاکی از ژاپن و «باجوا» از هند تشکیل می دهند.

ووشو مهدی علی نژاد (رییس فدراسیون)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ووشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۵۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان

عصر امروز مجمع انتخابات هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان با حضور رئیس فدراسیون در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان کردستان برگزار شد.

در این مجمع افشار کلوندی با ۸ رای از ۱۰ رای ماخوذه سکانداری هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان را تا ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۷ برعهده گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در این مجمع گفت: در حال حاضر علی‌رغم اینکه در برخی کشور‌ها شاهد جنگ و ناامنی هستیم، اما به پاس خون شهدا و تلاش‌های نیرو‌های سپاه کشور ما در امنیت کامل به سر می‌برد.

آمنه غلام‌ویسی با بیان اینکه امنیت و آرامش کنونی را مرهون خون شهدا هستیم، گفت: پیامبر اعظم (ص) نیز یکی نعمت‌های بزرگ را امنیت نام برده‌اند.

وی با اعلام اینکه کردستان ظرفیت برگزاری مسابقات مختلف اتومبیلرانی را دارد، اضافه کرد: متاسفانه سال گذشته نتوانستم زیاد در این رشته موفق باشم که یکی از دلایل آن نیز اداره کردن هیأت توسط سرپرست بود.

غلام‌ویسی بر فعال شدن هیات‌های شهرستانی تاکید کرد و گفت: انتظار داریم رئیس جدید هیات استانی تلاش خود را برای توسعه این رشته به کار گیرد.

وی گفت: تربیت مربیان خوبی در این رشته مدنظر باشد ضمن اینکه به روز کردن دانش مربیان در موفقیت ورزشکاران تاثیر به سزایی خواهد داشت.

افشار کلوندی تنها کاندیدای هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان نیز در این مجمع گفت: هئیت‌های استانی بازوی اجرای فدراسیون هستند که نقش موثری در توسعه و پیشبرد اهداف فدراسیون دارند.

وی به برنامه‌های خود در این هیات اشاره کرد و گفت: تعامل با فدراسیون، برگزاری کلاس.‌های تخصصی در تمامی رشته‌های اتومبیلرانی و موتورسواری، اعزام نفرات به

مسابقات کشوری، جذب اسپانسر، همکاری با رسانه‌ها ادارات و ...، فعال کردن هیات‌های شهرستانی، راه‌اندازی پیست در شهر سنندج از جمله این برنامه‌هاست.

افشار کلوندی اهل سنندج و دارای مدرک کارشناسی مدیریت تربیت بدنی است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • انتخاب رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان
  • رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان انتخاب شد
  • رئیس هئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان انتخاب شد
  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • حججی رئیس فدراسیون سه‌گانه شد
  • ۱۰ سال حبس برای نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال؛ شهره موسوی کیست و چرا بازداشت شد؟
  • حکم سنگین برای نایب رییس سابق فدراسیون؛ شهره موسوی به 10 سال حبس محکوم شد!
  • ۱۰ سال حبس برای نایب‌رئیس پیشین فدراسیون فوتبال
  • پریدر استعفا داد،جوانمرد تنها گزینه جدی/ حضور سرپرست و نایب رئیس سابق فدراسیون شطرنج در انتخابات
  • نایب رئیس سابق فدراسیون با حکم 10 ساله زندانی شد