Web Analytics Made Easy - Statcounter

 وزیر ورزش و جوانان گفت: در صورت ابلاغ قانون بازنشستگان از همان اول تغییرات بازنشستگان را آغاز می کنیم تا روند جوانگرایی در مدیریت ادامه داشته باشد.

به گزارش صدای ایران از ایسنا، مسعود سلطانی فر درباره جوانگرایی در مدیریت ستادی و فدراسیون ها گفت: در انتخابات فدراسیون ها برخی از مدیران بازنشسته جای خود را به مدیران جوان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادارات کل ورزش و جوانان استان ها نیز اکنون هشت مدیر زیر چهل سال داریم.
وزیر ورزش و جوانان افزود : روند جوانگرایی مدیریتی در وزارت ورزش و جوانان ادامه خواهد یافت، بطوریکه بعد از ابلاغ قانون منع بکارگیری بازنشستگان، همان هفته اول تغییرات را ایجاد می کنیم و نوبت برای جوانان است چرا که جوانگرایی در قالب رویکردهای ما قرار دارد و موجب اتفاقات خوبی خواهد شد.

سلطانی فر تاکید کرد : قطعا سیاست دولت و وزارتخانه حضور جوانان در عرصه های مدیریتی است و تلاش ما سپردن امور کشور به جوانان است و قطعا حضور مدیران جوان موجب ایجاد تغییرات مثبت در ورزش کشور خواهد شد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: سلطانی فر بازنشستگی تغییرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۶۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ضریب حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت + جدول و جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین، با توجه به ابلاغ کلیات قانون بودجه سال ۱۴۰۳، تصویب‌نامه افزایش ضریب حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت در جلسه هیئت وزیران، ۸ فروردین‌ماه به تصویب دولت رسید که به صورت فوق‌العاده مورد رسیدگی فوری قرار گرفت و به زودی ابلاغ می‌شود.

در این مصوبه علاوه بر ضریب حقوق شاغلان و بازنشستگان، مبالغ حداقل حقوق و مزایای مستمر، حداقل حکم کارگزینی و سقف خالص پرداختی متوسط ماهانه کارمندان نیز مشخص شده است.

کد خبر 841030 منبع: صدا و سیما برچسب‌ها حقوق و دستمزد بازنشستگی خبر ویژه دولت سیزدهم

دیگر خبرها

  • اعلام ضریب حقوق ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت
  • ضریب حقوق ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت مشخص شد + سند
  • حداکثر حقوق مدیران دولتی ۷۰ میلیون تومان شد/ ضریب حقوق ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت
  • افزایش ضریب حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت + جدول و جزئیات
  • (ویدیو) وزیر کار: کارگرِ کارگران هستیم
  • ۸ ورزشکار مازندران سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • خبر فوری وزیر کار برای بازنشستگان/ زمان افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • زمان اجرای افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال 1403 + جزییات
  • تاثیر چمن مصنوعی ترکمنستان بر روی بازی/ بعید می‌دانم شاهد جوانگرایی در تیم ملی باشیم
  • نگاه به هیات‌های ورزشی و سمن ها برابر خواهد بود / تاکید بر حضور سمن ها در شوراهای تخصصی