Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساخت کارخانه فرآوری گیاهان دارویی در روستای سربیشه گچساران با حضور مسئولان کشوری و استانی کلنگ زنی شد. ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج،  به‌نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، با حضور مسئولان ارشد ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، بنیاد برکت، نماینده مردم باشت و گچساران، رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان محلی و استانی، عملیات ساخت کارخانه فراوری گیاهان دارویی در روستای سربیشه گچساران به زمین زده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار گچساران گفت: این کارخانه برای اولین بار در حال ساخت بوده که علاوه بر ایجاد اشتغال و رونق اقتصاد، حمایت بسیار خوبی از کشاورزان و رفع دغدغه‌های آنان در بازار فروش محصولات تولیدی‌‌شان است.

عبدالرحیم رحیمی افزود: لازم بوده همه دست به دست هم دهیم تا این کارخانه در سریع‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد و دروازه‌ای برای ورود دیگر سرمایه‌گذاران به بخش کشاورزی شهرستان گچساران باشد.

وی با ابراز امیدواری برای تکرار این روزها در حوزه تولید ادامه داد: سرمایه‌گذار اگر در عمل حمایت مسئولان را ببیند نه تنها به ادامه کار دلگرم می‌شود بلکه به فکر سرمایه‌گذاری‌های جدید می‌افتد و مشوقی برای دیگر سرمایه‌گذاران می‌شود.

انتهای پیام/ ع

R41452/P1494/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۶۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی مردم کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از عملیات وعده صادق

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فناوری پرورش و پروار کردن گاو؛ کشتار و فرآوری گاو در کارخانه (فیلم)
  • راهپیمایی مردم کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از عملیات وعده صادق
  • جدال زن ۶۰ ساله و خرس در ارتفاعات پیرانشهر
  • توسعه کشت گیاهان دارویی در جهرم
  • افزایش ۷۰۰ هکتاری مزارع کشت گیاهان دارویی در اصفهان
  • آغاز ساخت ۵۰ فضای آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد
  • تولید سالانه ۱۶ هزار تن گیاهان دارویی در لرستان
  • تولید سالانه ۱۶هزار تن گیاهان دارویی در لرستان
  • اصلاح الگوی کشت برنج در کهگیلویه و بویراحمد
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان با یک کشته و 3 مصدوم