Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@18:18:54 GMT

فیفا صبای قم را جریمه و محروم می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۸۶۴۷۹

فیفا صبای قم را جریمه و محروم می‌کند

فیفا اعلام کرد که باشگاه‌های صبا قم، ال شمال قطر، شباب الهلی دوبی و قطر اسپورت، به علت عدم پرداخت بدهی های پیشین، با جریمه و محرومیت روبرو خواهند شد.

به گزارش "ورزش سه"، فیفا که پیشتر از طریق کمیته انضباطی و یا دادگاه CAS به باشگاه های خاطری اخطار داده بود، در نهایت تمامی باشگاه هایی که بدهی معوقه به بازیکنانشان داشتند را با جریمه روبرو کرد که به شرح زیر است:


باشگاه صبا قم  10 هزار فرانک سوئیس جریمه خواهد شد و 30 روز فرصت دارد که بدهی را تسویه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورتی که این تسویه حساب رخ ندهد، 6 امتیاز از صبای قم کاسته خواهد شد و یک پنجره از حضور در نقل و انتقالات محروم خواهد بود.


باشگاه قطر اسپورت 30 هزار فرانک سوئیس جریمه خواهد شد و 90 روز فرصت دارد بدهی را پرداخت کند. در صورتی که اقدامی در این جهت صورت نگیرد، باشگاه برای 4 پنجره نقل و انتقالاتی محروم خواهد شد و 6 امتیاز نیز از مجموع امتیازاتش کسر خواهد شد.


باشگاه شباب الاهلی نیز با 30 هزار فرانک سوئیس جریمه روبرو شده و 90 روز فرصت تسویه حساب دارد. در غیر این صورت 6 امتیاز از این تیم کم خواهد شد و از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم خواهند شد.


باشگاه الشمال نیز 15 هزار فرانک سوئیس جریمه خواهد شد و 30 روز فرصت دارد که حساب خود را پرداخت کند و در غیر این صورت، 6 امتیاز از این تیم کم خواهد شد و یک پنجره از نقل و انتقالات محروم خواهد شد.

 

صبای قم فیفا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: صبای قم فیفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۶۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویزیت ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق کم‌برخوردار لرستان

 سردار نعمت‌اله باقری در حاشیه بازدید از بیمارستان صحرایی این شهرستان، اظهار کرد: سال گذشته ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق محروم استان توسط جهادگران و پزشکان بسیجی ویزیت شدند.
وی خاطرنشان کرد: امروز نیز بیش از ۲۰ تیم تخصصی و ۲۰ تیم پزشک عمومی و در مجموع بیش از ۲۷۰ نفر کادر پزشکی و مجموعه‌های هماهنگ‌کننده در خدمت مردم مناطق محروم دلفان هستند.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه بیمارستان صحرایی امروز نمونه یک زنجیره درمانی است، افزود: ویزیت و معاینه مردم از خانه‌های بهداشت محله آغاز و تا درمان در بیمارستان‌های استان ادامه خواهد داشت.
باقری بیان داشت: امروز نخستین بیمارستان صحرایی و اردوی جهادی در سال جدید برپا شده و قطعا تا پایان سال این خدمت بی‌منت در دیگر مناطق محروم استان ادامه می‌یابد.
وی با اشاره به برپایی نمایشگاه توانمندی و تحقق شعار سال در حاشیه بیمارستان صحرایی، تصریح کرد: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در راستای توانمندسازی و کمک به اشغال و تولید مردم دلفان نیز برپا شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • کاروان حرم مطهر رضوی به مناطق محروم گیلان می‌رود
  • تهران از استان‌های محروم کشور است
  • خلجی: استان تهران یکی از استان‌های محروم است
  • تهران یکی از محروم‌ترین استان‌های کشور است
  • «همتی» در نقاب رییس بانک مرکزی سوئیس/سلطان چاپ پول چه کرد؟
  • ویزیت ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق کم‌برخوردار لرستان
  • پست جدید جیانی اینفانتینو کنار مهدی تاج؛ تبریک به ایران + عکس
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • صحبت های زهره هراتیان درباره درگذشت دکتر اشرفی: هر مسابقه‌ای باید تحت نظر فیفا باشد؛ آمبولانس و دکتر آنجا نبود!
  • تبریک اینستاگرامی رییس فیفا به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران