Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@12:12:08 GMT

رسمی؛ هوفنهایم قرارداد کراماریچ را تمدید کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۸۶۴۹۱

رسمی؛ هوفنهایم قرارداد کراماریچ را تمدید کرد

هوفنهایم قرارداد یکی از مهم ترین بازیکنانش را تمدید کرد.

طرفداری - باشگاه هوفنهایم از عقد قرارداد جدید با آندری کرامارایچ خبر داد. مهاجم 27 ساله کروات که همراه تیم ملی کشورش به فینال رقابت های جام جهانی 2018 راه یافت، روز جمعه قراردادش را تا 2022 با هوفنهایم تمدید کرد. قرارداد قبلی این بازیکن تا 2020 معتبر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کراماریچ ژانویه 2016 با انتقالی قرضی از لسترسیتی به هوفنهایم پیوست و باشگاه آلمانی تابستان بعد با پرداخت 10 میلیون یورو قرارداد او را دائمی کرد. کراماریچ تاکنون در 83 بازی بوندس لیگا برای هوفنهایم به میدان رفته و موفق به زدن 33 گل شده است. 

0000دسته‌بندی: اختصاصیاخبار خارجیآلمانبوندس لیگابرچسب‌ها: هوفنهایمآندری کراماریچ برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید. آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر رسمی؛ هوفنهایم قرارداد کراماریچ را تمدید کرددانلود؛ تمام گل های مارکو رویس برای دورتموند در بوندس لیگا در فصل 2017/18هندبال قهرمانی بازی های آسیایی جاکارتا؛ ایران 20-35 قطر؛ شکست سنگین ملی پوشان مقابل نایب قهرمان جهانرسمی؛ دیگو لاکسالت و ساموئل کاستیخو به میلان پیوستنددانلود؛ گل های برتر دنیای فوتبال در هفته گذشته (17 آگوست 2018)رسمی؛ دنیل ارزانی به صورت قرضی به سلتیک پیوستپیام اینستاگرامی مودریچ که به طور غیرمستقیم ماندنش در رئال مادرید را تایید کرد (عکس)دانلود؛ ویدیوی تشکر باشگاه یوونتوس از کلودیو مارکیزیوگاس پویت، سرمربی بوردو پس از اظهاراتش علیه مالکان این باشگاه، به مدت یک هفته تعلیق شدشروع دوران رائولِ مربی در رئال مادرید (عکس)کواچ: در جام حذفی نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت؛ بازیکن جدیدی به ما ملحق نمی شودرسمی؛ کوفی جیجی به تورینو پیوستموندو: ماندن مونیر الحدادی در بارسلونا قطعی استاکیپ: بالوتلی یکی از اهداف وست هم در پنجره نقل و انتقالات زمستانی خواهد بودمونترال ایمپکت کانادا به دنبال جذب کلودیو مارکیزیوبازی های آسیایی جاکارتا؛ حضور سفیر کره شمالی در جایگاه ویژه؛ حلقه اتحاد بازیکنان تیم فوتبال امید ایرانمارکیزیو: منفعت یوونتوس، مهم ترین مسئله است و همیشه به این اصل وفادار هستمآلوارو نگردو در آستانه انتقال به موناکومذاکره باشگاه سپیدرود با رضا مهاجریغیررسمی؛ سیمونه زاتزا به سمپدوریا پیوست بارگذاری مطالب بیشتر لیست کامل ویژه پارس جنوبی جم 1-0 استقلال تهران؛ جم، شهرِ کابوس‌وار استقلالفوری؛ یوونتوس با درخواست فسخ مارکیزیو موافقت کرداسنایدر: یوونتوس با رونالدو هم شانس اصلی قهرمانی اروپا نیست؛ یک بازیکن نمی تواند همه چیز را تغییر دهدرویای اینتر به پایان رسید؛ لوکا مودریچ در رئال مادرید می‌ماندرئال مادرید از اینتر به خاطر اغوا کردن مودریچ شکایت خواهد کردجزئیات جدایی مارکیزیو از یوونتوس؛ فسخ به درخواستِ بازیکن بوده و او پاداش قابل توجهی از باشگاه دریافت خواهد کردپیغام سرخیو راموس برای هواداران رئال مادرید پس از شکست در سوپرکاپ اروپا (عکس)رسمی؛ مرتضی پورعلی گنجی به باشگاه اویپن بلژیک پیوسترسمی؛ دیدار سمپدوریا-فیورنتینا و میلان-جنوا از هفته نخست سری‌آ به تعویق افتادمارکیزیو: منفعت یوونتوس، مهم ترین مسئله است و همیشه به این اصل وفادار هستمدیگو کوستا: به سیمئونه گفته بودم که اگر جام می‌خواهد باید مرا بخرد!آ اس: رئال مادرید خواسته‌های نقل و انتقالاتی لوپتگی را برآورده نکرده استمهدی قائدی: مدل موهایم؟ مقصر خودم بودم؛ حوصله ام سر رفته بود و نمی دانستم چه کاری باید انجام دهم!میلان با لاتزیو برای خرید میلینکوویچ ساویچ مذاکره نکرده استمیلان با لاتزیو برای خرید میلینکوویچ ساویچ مذاکره نکرده است 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداریبهترین باشگاه های بیلیارد تهران و سایر شهرستان ها کدام است؟ (نظرسنجی)آخر هفته ای، به یکی از بازیای مورد علاقم بعد سال ها سری زدمهمین جمله کرایف کبیر حجت رو تموم میکنه به همه کی شناسنامه فوتبال کیه dead can danceگل به یاد ماندنی مارکیزیو به اینترکاریکاتورتولیدی رائول

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۶۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می‌ماند

نشریه چاپ مادرید مدعی شد که هافبک کروات تیم فوتبال رئال مادرید قصد دارد یک سال دیگر به بازی در این تیم ادامه دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه آ اس مادرید نوشت؛ در حالی که کم بودن مدت زمان حضور لوکا مودریچ در ترکیب رئال مادرید باعث شده بود گمانه‌زنی‌هایی درباره جدایی احتمالی او از این تیم در پایان فصل جاری مطرح شود اما گویا مودریچ 38 ساله برنامه‌های دیگری در سر دارد.

مودریچ که یکشنبه شب برای مصاف با بارسلونا در ال‌کلاسیکو در ترکیب اصلی رئال مادرید قرار گرفته بود، نمایش قابل قبولی به خصوص در پایان بازی ارائه کرد. قهرمانی احتمالی رئالی‌ها در لالیگا و موفقیت آنها برای صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، سبب شده که مودریچ وسوسه شود یک سال دیگر در سانتیاگو برنابئو بماند.

آ‌اس در ادامه این خبر آورده است؛ عملکرد مودریچ در ال‌کلاسیکو نشان داد که او هنوز از پس گرفتن جایگاه خود در ترکیب رئال مادرید مأیوس نیست.

سلام رئال مادرید به قهرمانی با هت‌تریک در فتح ال‌کلاسیکو

ستاره کروات کهکشانی‌ها تا پیش از این هیچ صحبتی مبنی بر قطعی بودن خروجش از رئال مادرید انجام نداده بود و سرخوشی ناشی از موفقیت‌های اخیر روی تصمیم او برای آینده‌اش تأثیرگذار بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم
  • رسمی: گزینه بایرن با استون‌ویلا تمدید کرد
  • دو تمدید فوری که رئال مادرید می‌خواهد
  • ببینید | رئال مادرید و کوروش یغمایی؛ شادی جود بلینگام با آهنگ «گل یخ»
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • رسمی؛ جود بلینگام برنده جایزه بیشترین پیشرفت سال لوریوس شد
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می‌ماند