Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم ملی هندبال کشورمان در دومین دیدار خود در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ برابر قطر شکست خورد.

به گزارش وبسایت نود، تیم ملی هندبال کشورمان در دومین دیدار خود در بازی های آسیایی 2018 برابر قطر به میدان رفت و با نتیجه 35 بر 20 شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمه نخست این دیدار نیز با نتیجه 18 بر 6 به سود قطر به پایان رسید.

تیم ملی هندبال کشورمان که در نخستین دیدار مالزی را از پیش رو برداشته بود با 2 امتیاز به عنوان تیم دوم این گروه راهی دور بعد شد و قطر هم به عنوان تیم نخست صعود کرد.

در جریان این دیدار کاستاراتوویچ، سرمربی کشورمان بارها نسبت به داوری اعتراض داشت. تعداد محدودی تماشاگر ایرانی نیز در سالن حضور داشتند. علیرضا رحیمی، رئیس فدراسیون نیز به محض ورود به جاکارتا در سالن حاضر شد و اواخر این دیدار سالن را ترک کرد.

ترکیب ابتدایی تیم ایران عبارت بود از: علی رحیمی، مجتبی حیدرپور، میلاد مسائلی، شاهو نصرتی، مهدی بیجاری، مهرداد صمصامی و افشین صادقی

هندبال از بازی‌های آسیایی 1982 در دهلی‌نوی هند به فهرست رقابت‌ها افزوده شد و کره جنوبی با کسب 15 مدال (12 مدال طلا، یک نقره و دو برنز) بیشترین مدال‌های این رشته را از آن خورده کرده است. چین با هفت مدال (دو مدال طلا، دو نقره و سه برنز) و کویت با سه مدال (یک مدال طلا و دو نقره) در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

تیم ملی هندبال کشورمان نیز یک مدال نقره در بازی‌های آسیایی 2010 گوانگجو و یک مدال برنز در بازی‌های 2006 دوحه را در کارنامه دارد و پس از قطر، ژاپن و قزاقستان، هفتمین تیم پرافتخار در این بازی‌هاست. تیم ملی هندبال کشورمان در پنج دوره از بازی‌های آسیایی حضور داشته که علاوه بر یک مدال نقره و برنز، دو عنوان چهارمی (1998 و 2014) و یک عنوان پنجمی (1986) را به دست آورده است.

 

1004

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: داخلی هندبال تیم ملی هندبال بازیهای آسیایی 2018 جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۶۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد ربیعی: استقلال دو گل فوق‌العاده زد/ حق ذوب‌آهن شکست نبود

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دیدار از هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر بین تیم های استقلال و ذوب آهن از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امروز دوشنبه به قضاوت کوپال ناظمی در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با برتری ۲ بر یک استقلال به پایان رسید. مجید علیاری(۶) برای ذوب آهن گل زد. ماشاریپوف (۶۴) و بلانکو(۴+۹۰) برای استقلال گل زدند.

محمد ربیعی بعد از این بازی در نشست خبری گفت: به تیم استقلال و هوادارانش تبریک می گویم و به بازیکنان خودم خدا قوت می گویم. بازی با کیفیتی بود و کسانی که بازی را دیدند ضرر نکردند از دیدن آن.

وی ادامه داد: طبق استراتژی و برنامه ریزی مان بازی کردیم و نیمه اول آن طور که ما خواستیم جلو رفت. استقلال با استفاده از بازی مستقیم سعی در زدن گل داشت که ما برنامه های آن را کم اثر کردیم. در نیمه دوم 15 دقیقه ابتدایی را از دست دادیم. با وجود این که تاکیدی که به بازیکنان کرده بودم عقب نشینی نکنند اما این اتفاق رخ داد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ادامه داد: دو سه موقعیت خوب داشتیم تا به گل برسیم اما استقلال دو گل فوق العاده زد که کیفیت دو بازیکن خارجی این تیم را نشان داد. اتفاق فوتبالی رخ داد و استقلال برنده شد. این همه بضاعت ذوب آهن است و تلاش کردیم خوب بازی کنیم.

محمد ربیعی با بیان این که در نیم فصل دوم خرید بازیکنان با کیفیت سخت است گفت: ما از همه ظرفیت مان برای این دیدار استفاده کردیم اما واقعیت این است که بازیکنانی را از دست دادیم اما نتوانستیم بازیکنان باکیفیتی به خدمت بگیریم. تصور می کنم که هیچی تیمی مثل ذوب آهن نتوانست استقلال را در خانه اش تحت فشار قرار دهد.

وی در مورد این که نتوانسته است تاکنون استقلال را شکست دهد گفت: من با تیم هایی که داشته ام و بضاعتی که آن تیم ها داشته اند تلاش کرده ام فوتبال خوبی را ارایه کنیم. تلاش ما این است که ذوب آهن را نسبت به نیم فصل اول بهتر کنیم. ما دو سه بازیکن تاثیرگذار را از دست دادیم. شاید این عملکرد زیبنده کار من نبوده است و خودم هم راضی نیستم اما فوتبالی که الان بازی می کنیم کیفیت آن بهتر از نیم فصل اول است.

کد خبر 6098809

دیگر خبرها

  • تقدیم استوارنامه‌های سفرای قزاقستان، صربستان و فنلاند
  • سفیر کشورمان در روسیه با امیرعبداللهیان دیدار کرد
  • یک «طلا» پایان بوکس ایران را خوش کرد/ زنگ خطر برای برخی اوزان
  • دیدار هیات پارلمانی ترکیه با امیرعبداللهیان
  • 12 بازیکن ایرانی که در انگلستان بازی کردند
  • تیم ملی فوتبال زنان به مصاف بلاروس می رود
  • جزئیات دیدار و گفتگوی گروسی با امیرعبداللهیان
  • محمد ربیعی: استقلال دو گل فوق‌العاده زد/ حق ذوب‌آهن شکست نبود
  • گزارش امیرعبداللهیان از دیدار امروز رئیس اقلیم کردستان عراق
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم