Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اعضاي تيم‌هاي ملي کشتي آزاد، تير و‌کمان و دوچرخه سواري جاده کشورمان جهت حضور در هجدهمين دوره بازي‌هاي آسيايي وارد جاکارتا شدند.
به گزارش خبرنگار اعزامي فارس از اندونزي،هجدهمين دوره بازيهاي آسيايي فردا و با برگزاري مراسم افتتاحيه در شهر جاکارتاي اندونزي رسما آغاز مي شود که جهت حضور در اين آوردگاه، تيمهاي ملي کشتي آزاد، تير و‌کمان و دوچرخه سواري جاده کشورمان بعد از ظهر امروز وارد جاکارتا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ملي پوشان کشورمان با پرواز ماهان ابتدا وارد کوالالامپور مالزي شدند و‌ سپس با خط هوايي اندونزي وارد جاکارتا شده و مورد استقبال اعضاي کادر سرپرستي قرار گرفتند.
نمايندگان اعزامي تمام کشورها جهت رهايي از ترافيک شديد جاکارتا با اتوبوس هاي ويژه و اسکورت پليس از فرودگاه جاکارتا به دهکده بازيها منتقل مي شوند.
تيم ملي دوچرخه سواري جهت اسکان راهي هتلي در حومه جاکارتا( نزديک محل برگزاري بازيها) و تيمهاي کشتي آزاد و تير و کمان راهي دهکده بازيها شده و‌توسط اعضاي کادر سرپرستي در اطاقهاي خود اسکان يافتند.
انتهاي پيام/ک

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۶۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی

 اردوی تیم ملی دوچرخه سواری مردان و بانوان ایران در رده سنی بزرگسالان، امید و جوانان تا بیست و یکم اردیبهشت  به میزبانی پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.
 آیدین علیاری در رده بزرگسالان، در رده امید،علی لبیب و در رده جوانان، پردیس فیض اللهی به عنوان نمایندگان آذربایجان شرقی در این اردو حضور دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • رکورد تیمی ریکرو ایران شکست
  • باخت تیلور بار روانی را از تیم ملی کشتی کم کرد
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی
  • قهرمانی پرتو آذر در مسابقات کراس کانتری دوچرخه‌سواری اسپانیا
  • فرانک پرتوآذر قهرمان کراس کانتری کلاس۲ جهانی اسپانیا شد