Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@01:43:46 GMT

ولایتی درگذشت عزت‌الله انتظامی را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۸۶۶۵۸

ولایتی درگذشت عزت‌الله انتظامی را تسلیت گفت

رئیس هیئت موسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی درگذشت عزت‌الله انتظامی را تسلیت گفت. ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰ سیاسی سیاست ایران نظرات

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، علی اکبر ولایتی رئیس هیئت موسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی درگذشت عزت‌الله انتظامی بازیگر پیشکسوت سینمای ایران را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت ولایتی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 
انا لله و انا الیه راجعون 

دریافت خبر درگذشت بازیگر نامدار و هنرمند بی نظیر، صاحب سبک، برجسته و مردمی کشورمان مرحوم عزت‌الله انتظامی که همواره با نقش‌های خود یادگاران ماندگاری را در اذهان مردم ایران ثبت و ضبط نمود موجب تاسف و تاثر گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درگذشت این پیشکسوت هنرمند کشورمان را به خانواده آن مرحوم، علاقه‌مندان و جامعه هنری و سینمایی و به ویژه هنرمند گرامی جناب آقای مجید انتطامی تسلیت گفته، غفران و رحمت الهی مسئلت می‌نمایم.

علی اکبر ولایتی

انتهای پیام/

R1381/P1011199/S1,1412/CT12 واژه های کاربردی مرتبط علی‌اکبر ولایتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: علی اکبر ولایتی علی اکبر ولایتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۶۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت استاندار چهارمحال و بختیاری در درگذشت حاج محمد کیانی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، در بخشی از این پیام آمده است: خبر درگذشت ناگهانی مجاهد و رزمنده دفاع مقدس حاج محمد (جمعه علی) کیانی موجب تاثر و تالم فراوان گردید.
بی تردید، خاطرات غرور آفرین مجاهدت ها، ایثارگری ها، زحمات و اقدامات ارزشمند آن برادر پرتلاش وخستگی ناپذیر در دوران دفاع مقدّس، در مقاطع مختلف در اذهان فرماندهان، رزمندگان، دوستان و مردم شریف و ولایتمدار استان باقی خواهد ماند و فراموش نخواهد شد.

دیگر خبرها

  • محسن مهرعلیزاده عزادار شد /پیام سیدمحمد خاتمی
  • پیام حسن روحانی درپی درگذشت همسر محسن مهرعلیزاده
  • پیام تسلیت رئیسی در پی درگذشت پدر شهیدان دهنوی
  • درگذشت بدنساز سابق پرسپولیس
  • پیام تسلیت استاندار چهارمحال و بختیاری در درگذشت حاج محمد کیانی
  • پیام تسلیت رئیس جمهور برای درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • تسلیت رییس‌جمهور در پی درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • پیام تسلیت رئیسی در پی درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • پیام تسلیت رییس‌جمهور در پی درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی سینایی