Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیتی میزان دقیق دوری ستاره بلژیکی اش از میادین را اعلام کرد.

طرفداری - منچسترسیتی اعلام کرد کوین دی بروین به دلیل مصدومیت شدید از ناحیه زانو، قریب به 3 ماه از میادین دور خواهد بود.

تکمیل می‌شود...

0000دسته‌بندی: اختصاصیاخبار خارجیانگلستانلیگ جزیرهسیتیبرچسب‌ها: کوین دی بروین برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر رسمی؛ کوین دی بروین به دلیل مصدومیت 3 ماه از میادین دور خواهد بودبازی های آسیایی جاکارتا؛ ایران 3-0 کره شمالی؛ امیدها در آستانه صعود قرار گرفتندپس از کیمپمبه، توماس مونیر نیز به زودی قراردادش با پاری سن ژرمن را تمدید می کندرسمی؛ هوفنهایم قرارداد کراماریچ را تمدید کرددانلود؛ تمام گل های مارکو رویس برای دورتموند در بوندس لیگا در فصل 2017/18هندبال قهرمانی بازی های آسیایی جاکارتا؛ ایران 20-35 قطر؛ شکست سنگین ملی پوشان مقابل نایب قهرمان جهانرسمی؛ دیگو لاکسالت و ساموئل کاستیخو به میلان پیوستنددانلود؛ گل های برتر دنیای فوتبال در هفته گذشته (17 آگوست 2018)رسمی؛ دنیل ارزانی به صورت قرضی به سلتیک پیوستپیام اینستاگرامی مودریچ که به طور غیرمستقیم ماندنش در رئال مادرید را تایید کرد (عکس)دانلود؛ ویدیوی تشکر باشگاه یوونتوس از کلودیو مارکیزیوگاس پویت، سرمربی بوردو پس از اظهاراتش علیه مالکان این باشگاه، به مدت یک هفته تعلیق شدشروع دوران رائولِ مربی در رئال مادرید (عکس)کواچ: در جام حذفی نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت؛ بازیکن جدیدی به ما ملحق نمی شودرسمی؛ کوفی جیجی به تورینو پیوستموندو: ماندن مونیر الحدادی در بارسلونا قطعی استاکیپ: بالوتلی یکی از اهداف وست هم در پنجره نقل و انتقالات زمستانی خواهد بودمونترال ایمپکت کانادا به دنبال جذب کلودیو مارکیزیوبازی های آسیایی جاکارتا؛ حضور سفیر کره شمالی در جایگاه ویژه؛ حلقه اتحاد بازیکنان تیم فوتبال امید ایرانمارکیزیو: منفعت یوونتوس، مهم ترین مسئله است و همیشه به این اصل وفادار هستم بارگذاری مطالب بیشتر لیست کامل ویژه پارس جنوبی جم 1-0 استقلال تهران؛ جم، شهرِ کابوس‌وار استقلالفوری؛ یوونتوس با درخواست فسخ مارکیزیو موافقت کردرویای اینتر به پایان رسید؛ لوکا مودریچ در رئال مادرید می‌ماندرئال مادرید از اینتر به خاطر اغوا کردن مودریچ شکایت خواهد کردجزئیات جدایی مارکیزیو از یوونتوس؛ فسخ به درخواستِ بازیکن بوده و او پاداش قابل توجهی از باشگاه دریافت خواهد کردپیغام سرخیو راموس برای هواداران رئال مادرید پس از شکست در سوپرکاپ اروپا (عکس)رسمی؛ مرتضی پورعلی گنجی به باشگاه اویپن بلژیک پیوستمارکیزیو: منفعت یوونتوس، مهم ترین مسئله است و همیشه به این اصل وفادار هستمرسمی؛ دیدار سمپدوریا-فیورنتینا و میلان-جنوا از هفته نخست سری‌آ به تعویق افتاددیگو کوستا: به سیمئونه گفته بودم که اگر جام می‌خواهد باید مرا بخرد!واکر: منچسترسیتی می‌خواهد به فوتبال انگلستان حکمرانی کند؛ رقابت در لیگ برتر هر سال سخت‌تر می‌شودآ اس: رئال مادرید خواسته‌های نقل و انتقالاتی لوپتگی را برآورده نکرده استمهدی قائدی: مدل موهایم؟ مقصر خودم بودم؛ حوصله ام سر رفته بود و نمی دانستم چه کاری باید انجام دهم!میلان با لاتزیو برای خرید میلینکوویچ ساویچ مذاکره نکرده استمیلان با لاتزیو برای خرید میلینکوویچ ساویچ مذاکره نکرده است 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداریبهترین باشگاه های بیلیارد تهران و سایر شهرستان ها کدام است؟ (نظرسنجی)حالا هی این رتبه یک میاد تو تلویزیون تبلیغ گاجو میکنه درصداشو میگه هی بابام چپ چپ نگام میکنه

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۶۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده مبهم قهرمان رئال در اتحاد

به گزارش "ورزش سه"، لونین شرایط عجیبی را در فصل جاری تجربه کرده است. بعد از مصدومیت رباط صلیبی تیبو کورتوا، او در سه بازی گلر فیکس رئال شد تا اینکه از بازی با سلتا ویگو، کپا جای او را گرفت. برای هفته ها کپا گلر ثابت رئال شد ولی با مصدومیت او لونین به دروازه برگشت و دیگر آن را از دست نداد. 

گلر اوکراینی که از سال 2018 در عضویت رئال است، بی نظیر کار کرد و دیگر اجازه نداد کپا دروازه رئال را پس بگیرد.

قرارداد لونین با رئال تا 2025 اعتبار دارد و بعد از بازی های درخشان، رئال به او پیشنهاد تمدید داده اما طبق ادعای مارکا، لونین هنوز برای پاسخ مثبت به آن تردید دارد. او که اخیرا با ژرژ مندس پرتغالی به عنوان ایجنت قرارداد بسته، ابتدا می خواهد همه جوانب را در نظر بگیرد و پس از مشورت با مندس جواب بدهد. 

نباید فراموش کرد که او در واقع گلر دوم رئال است و با بهبود مصدومیت کورتوا، گلر بلژیکی دوباره به دروازه باز خواهد گشت، هرچند بعد از بازی های درخشان لونین، بسیاری از خود می پرسند، آیا واقعا لونین شایسته نیمکت نشینی است یا رئال باید همچنان او را درون دروازه حفظ کند.

دیگر خبرها

  • آینده مبهم قهرمان رئال در اتحاد
  • رسمی: داور ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • مصدومان ما در حال رقصند!
  • پاسخ عجیب رئال: مصدومان ما در حال رقصند!
  • رسمی؛ سالزبورگ به جام جهانی باشگاه‌ها 2025 راه یافت
  • گل کوین دی بروین به رئال مادرید (منچسترسیتی 1-1 رئال مادرید)
  • منچسترسیتی - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • رسمی؛ اتلتیکو مادرید به جام جهانی باشگاه‌ها 2025 راه یافت
  • پایان روزهای تلخ سردار آزمون در رم
  • پاسخ جالب توییتر رسمی باشگاه بایرلورکوزن به پیام تبریک کارلو آنچلوتی