Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم امید ایران در جریان دیدار تیمش مقابل کره شمالی به شدت از عملکرد بازیکنانش در برخی از لحظات بازی ناراحت بود. ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷ ورزشی فوتبال ایران نظرات

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از اندونزی، تیم فوتبال امید ایران در دومین دیدار مرحله گروهی مسابقات آسیایی اندونزی از ساعت 13:30 امروز (جمعه) به مصاف تیم کره شمالی رفت که در پایان این مسابقات تیم کشورمان موفق شد با نتیجه 3 بر صفر از سد حریف خود بگذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* در نیمه دوم تیم ایران با ارائه یک بازی هجومی موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشت که بعضا به دلیل تکروی بازیکنان فرصت‌های خوب از دست رفتن. در این لحظات کرانچار به بازیکنانی که پاس نمی‌دادند اعتراض می‌کرد و به شدت نسبت به عملکرد آن‌ها عصبانی بود.

* سهراب بختیاری زاده که به دلیل عدم صدور ‌آی‌دی کارت از روی سکوها بازی را تماشا می‌کند، مانند دیدار قبلی مقابل عربستان با فریادهایش نکات فنی را به مدافعان گوش‌زد می‌کرد.

* نیمه دوم بر تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه اضافه شد.

*  مهدی قائدی پس گلزنی به سمت هواداران ایرانی رفت که در هنگام ورودش به زمین به شدت او را مورد تشویق قرار داده بودند.

* با توجه به بازی سوم تیم امید ایران مقابل میانمار، انالیزور تیم میانمار هم در ورزشگاه حضور دارد و از بازی تیم ملی نکته برداری می‌کند.

انتهای پیام/

R1414/P35350/S3,27/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۶۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی دورتموند مقابل پاریس

آفتاب‌‌نیوز :

 در چارچوب دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک، دورتموند به مصاف پاری سن ژرمن رفت و به برتری یک بر صفر رسید.

در این بازی نیکولاس فولکروگ در دقیقه ۳۶ روی پاس دیدنی اشتلاتنبک دروازه پاریس را باز کرد.

نکته مهم این مسابقه فرصت سوزی عجیب ۲ تیم دورتموند و پاریس بود. هر ۲ تیم ۴ فرصت بزرگ گلزنی را از دست دادند تا این دیدار نیمه نهایی تنها با یک گل به پایان برسد.

امباپه در این مسابقه ۹۰ دقیقه در زمین حضور داشت و تنها توانست دیرک دروازه را به لرزه دربیاورد.

سه شنبه آینده در ورزشگاه پارک دو پرنس، دیدار برگشت برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون+ فیلم خلاصه بازی
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون
  • لیگ یک/ پنالتی جنجالی و ناراحتی پیروز قربانی!
  • پیروزی دورتموند مقابل پاریس
  • عباس زاده با شعار معروف روی دوش هواداران نساجی!
  • پرحاشیه و بی‌کیفیت مثل پرسپولیس - سپاهان/ فقط اعتراض و فریاد!
  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد
  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان / کدام بازیکنان غایب هستند؟
  • (عکس) پوستر جالب سپاهان برای دیدار با پرسپولیس بدون اشاره به جنجال امید نورافکن