Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@02:05:36 GMT

2 شمشیرباز گیلانی عازم بازی های آسیایی اندونزی شدند

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۸۶۷۴۹

2 شمشیرباز گیلانی عازم بازی های آسیایی اندونزی شدند

رشت - ایرنا - محمد رهبری و فائزه رفیعی شمشیربازان گیلانی عازم اندونزی محل برگزاری بازی های آسیایی 2018 شدند.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان روز جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: محمد رهبری و فائزه رفیعی 2 ورزشکار شاسته گیلان به همراه تیم ملی شمشیربازی عازم جاکارتا پایتخت اندونزی شدند تا در مسابقات بازی های آسیایی 2018 حضور یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سعید علیپور افزود: این شمشیربازان شایسته گیلانی که امیدهای کسب مدال برای کاروان ورزشی ایران نیز محسوب می شوند، در اسلحه سابر با نخستین کاروان ورزشی ایران به محل بازی های آسیایی در شهر جاکارتا اعزام شدند تا از روز دهم شهریور ماه به مصاف حریفان خود بروند .
وی ادامه داد: فائزه رفیعی از گیلان که تا کنون عناوین اول تا سوم مسابقات بین المللی و برنز رقابت های آسیایی را در کارنامه دارد، به همراه یک شمیرباز دیگر برای اولین بار پس از 44 سال مجوز حضور در بازی های آسیایی را بدست آوردند.
وی بیان کرد: محمد رهبری ملی پوش گیلانی تیم شمشیربازی ایران نیز که تاکنون مقام های زیادی را کسب کرده که می توان به تصاحب مدال نقره دوره گذشته بازی های آسیایی، کسب مدال های رنگارنگ مسابقات قهرمانی آسیا و بین المللی اشاره کرد و او یکی از امیدهای کاروان ورزشی ایران برای کسب مدال طلای بازی های آسیایی 2018 اندونزی است.
علیپور خاطرنشان کرد: علاوه بر این 2 شمشیرباز شایسته گیلانی ، یک ورزشکار در رشته سپک تاکرا و 9 ورزشکار نیز در رشته قایقرانی از استان گیلان در بازی های آسیایی 2018 اندونزی حضور می یابند.
مسابقات بازی های آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی که هم اینک رقابت های رشته فوتبال آن آغاز شده ، به طور رسمی از شنبه 27 مرداد ماه با برپایی مراسم افتتاحیه کار خود را آغاز کرده و تا روز 11 شهریور ماه مسابقات رشته های ورزشی در 2 شهر جاکارتا و پالمبانگ اندونزی ادامه خواهد یافت.
7285/2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش شمشيربازي بازي هاي آسيايي گيلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۶۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم ترین خبرهای ورزشی فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مهم‌ترین خبر‌های ورزشی فارس در پنجم اردیبهشت ۱۴۰۲ را در این بسته خبری بخوانید.

فجر سپاسی میزبان نماینده کرمان در جام حذفی فوتبال
در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور، فجر شهید سپاسی شیراز فردا جمعه هفتم اردیبهشت از ساعت ۱۸ در ورزشگاه حافظیه شیراز میزبان گل گهرسیرجان است. حسین زمانی قضاوت این بازی را برعهده دارد.
رقابتِ زردپوشان شیرازی در لیگ دسته یک فوتبال هم حساس است و در پایان هفته بیست و هشتم با یک بازی کمتر نسبت به رقبا پس از خیبر خرم آباد چادر ملو اردکان با ۵۵ امتیاز در رده سوم جدول ایستاده اند. فجری‌ها پنج شنبه هفته آینده در هفته بیست و نهم این رقابتها، در یک بازی حساس؛ در ورزشگاه حافظیه میزان خیبر خرم آباد هستند.
*****************
فدراسیون کشتی، شرایط ملی پوش شدن ۳ فرنگی کار استان فارسی در ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی را اعلام کرد.
محمدرضا گرایی دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک برای دومین حضور پیاپی در المپیک باید از سد پدیده کشتی فرنگی ایران یعنی سعید اسماعیلی عبور کند.
ستاره ۲۰ ساله‌ای که چند روز پیش در مسابقات بزرگسالان آسیا بر سکوی نخست ایستاد. حالا کادر فنی تیم ملی برای انتخاب دشوار خود در وزن ۶۷ کیلوگرم و انتخاب نماینده ایران در المپیک پاریس، گرایی و اسماعیلی را به مسابقات رنکینگ مجارستان که خرداد امسال در بوداپست برگزار می‌شود، اعزام می‌کند.
در وزن ۶۰ کیلوگرم مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت تعیین ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس هم رقابت‌های رنکینگ مجارستان خواهد بود و امیررضا ده بزرگی از فارس و مهدی محسن نژاد به این مسابقات اعزام می‌شوند.
در وزن غیر المپیکی ۸۲ کیلوگرم هم با توجه به عملکرد نامناسب محمدعلی گرایی در مسابقات جهانی سال‌های اخیر در وزن ۷۷ کیلوگرم و محرومیتش، مقرر شد به محمدعلی گرایی شانس مجددی برای حضور در ورزن ۸۲ کیلوگرم داده شود تا با نفر برتر رقابت‌های جام تختی به رقابت‌های رنکینگ مجارستان اعزام شود.
**************
سرمربی تیم بسکتبال لیموندیس از این بایشگاه جدا شد.
تیم لیموندیس شیراز در نخستین حضور خود در لیگ برتر بسکتبال با هدایت محمدرضا اسلامی، در مرحله مقدماتی در جایگاه هشتم ایستاد و در مرحله حذفی از پس شهرداری گرگان صدرنشین رقابت‌ها برنیامد از دور رقابت‌ها کنار رفت؛ حالا محمدرضا اسلامی مربی کرمانی لیموندیس اعلام کرده قصد ادامه همکاری با این تیم را ندارد.

دیگر خبرها

  • مهم ترین خبرهای ورزشی فارس
  • رقابت بیش از ۲۷ هزار داوطلب گیلانی در نوبت اول کنکور سراسری
  • میزبانی انتخابی تیم‌ملی برای مسابقات آسیایی پرس‌سینه به مهاباد رسید
  • رقابت بیش از ۱۱ هزار داوطلب گیلانی در ۲ گروه آزمایشی
  • دانش‌آموزان گیلانی همیار و سفیر نجات غریق می‌شوند
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • تامین نفت سفید ۱۱ هزار خانوار گیلانی فاقد گاز طبیعی
  • آغاز دوره‌های آموزش ارتقای مهارت فرش بافان گیلانی
  • انبوه سازی بیش از ۳۵ هزار واحد مسکن ملی در ۹ شهر گیلان
  • آخرین وضعیت ایران برای میزبانی از بازی‌های آسیایی ناشنوایان