Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم، حجت الاسلام و المسلمین سعیدی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه قم با تاکید بر اینکه با رهنمودها و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی راه مبارزه قاطع با مفاسد اقتصادی هموارتر از پیش شده است، افزود: امروز نوبت دستگاه قضایی است که با رعایت قوانین متخلفان را در هر پست و مقامی که هستند مجازات کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در روزهای اخیر اقدامات خوبی در زمینه شناسایی و برخورد با مفسدان اقتصادی انجام شده است، گفت: در برخورد با مفسدان این عرصه نباید اسیر فضاسازی و هیاهو شد و یا عجله کرد، ضمن اینکه نباید با کارهای نمایشی زمان را از دست داد.

خطیب جمعه قم با بیان اینکه بسیاری از مشکلات امروز کشور ریشه داخلی دارد، تصریح کرد: مردم مطالبات به حقی در حوزه معیشتی، اقتصادی و مقابله با مفاسد دارند که باید به آنها توجه کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی گره زدن منافع ملی و گشایش مشکلات به مذاکره با آمریکا را خطرناک دانست و افزود: موضع‌گیری رهبر معظم انقلاب اسلامی در موضوع مذاکره با آمریکا دارای پشتوانه عقلی، شرعی، تجربی و قانونی است، چرا که آمریکا داری سابقه طولانی در سلطه طلبی، تهدید ملت‌ها، دروغگویی، زیاد طلبی، فریبکاری، نیرنگ و نقض عهد است.

وی تاکید کرد: ملت ایران با تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی هرگز اجازه مذاکره با آمریکا را به هیچ مسئولی نمی‌دهد.

امام جمعه قم با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در دوره‌های مختلف از رای ملت به دولت‌ها و تمام روسای جمهور حمایت و پشتیبانی کرده‌اند، افزود: این حرف که عده‌ای می‌گویند دولت باید در شرایط فعلی برکنار شود، از القائات و خواسته‌های دشمنان است.

 حجت‌الاسلام و المسلمین سعیدی ادامه داد: رئیس جمهور هم باید رهنمودهای راهگشای رهبری را نصب‌العین قرار دهد و با متخلفان در قوه مجریه، برخورد کرده و به راهکارهایی که کارشناسان دلسوز ارائه می‌دهند توجه کرده و پاسخگوی مردم باشد.

وی افزود: مردم هم باید دولت را در رفع مشکلات یاری کنند.

خطیب جمعه قم در ادامه با گرامیداشت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به کشور گفت: ۴۰ هزار آزاده سرافراز پیام‌آوران ایثار و فداکاری هستند و باید با روایتگری این فرهنگ عظیم را به نسل آینده و جوانان منتقل کنند.

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی همچنین با تبریک عید سعید قربان بر ضرورت بهره‌گیری از فضایل ماه ذی الحجه به ویژه دعای عرفه برای تقرب هرچه بیشتر به خداوند تأکید کرد.

وی با اشاره به برگزاری سه جلسه کارگروه اشتغال، تنظیم بازار و مجمع نمایندگان قم، گفت: حاصل این جلسات تصمیمات و مصوبات مناسبی بوده که امیدواریم بدون از دست رفتن زمان، همه این مصوبات و تصمیم‌ها اجرایی شود.

خطیب جمعه قم با اشاره به اینکه مردم قم در سال 96 و چهار ماهه نخست سال جاری رتبه اول را در پرداخت صدقات کشور داشتند، افزود: کمک‌های مردم قم به محرومان 136 درصد رشد داشته است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: نماز جمعه قم سعیدی حجت الاسلام سعیدی اقتصاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۶۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتمان غرب در حال فروپاشی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران آبادان اظهار کرد: تعداد لنج‌ها در آبادان به دلیل سخت گیری‌های بیش از اندازه در زمینه ترخیص کالاهای ملوانی به ۳۰ عدد کاهش یافته و همان تعداد هم با معطلی رو به رو می‌شوند که با توجه به در پیش بودن فصل گرما ممکن است منجر به خسارات مالی و فاسد شدن مواد غذایی شود.

وی با بیان اینکه در سایر بندرهای کشور این مشکل وجود ندارد و در حال حاضر کالاها در حال ورود از سایر بنادر به آبادان است از مسؤولان خواست نسبت به حل مشکل اقدام فوری کنند.

خطیب جمعه آبادان با اشاره به آمار بالای بیکاری در این شهرستان گفت: رفع این محدودیت‌ها و ایجاد زمینه‌ی تولید برای افراد باید فراهم شود.

وی با تسلیت شهادت امام صادق (ع) بر عمل به توصیه‌ها این حضرت توسط شیعیان و انجام واجبات الهی تاکید کرد و افزود: اقامه نماز در آمریکا نشان داد که فرهنگ دین و انقلاب در حال گسترش و گفتمان غرب در حال فروپاشی است.

خطیب جمعه آبادان با اشاره به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان در پی اعتراض آن‌ها به نسل کشی در غزه گفت: آزادی و حقوق بشر تنها شعارهایی هستند که استکبار بر سر بقیه کشورها می‌کوبند اما خودشان آن را رعایت نمی‌کنند.

حجت الاسلام غبیشاوی با تبریک روز کارگر هم تصریح کرد: بهبود وضعیت اقتصادی کارگران از وظایف اصلی دولتمردان است.

کد خبر 6095738

دیگر خبرها

  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
  • محکومیت برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان مدافع غزه
  • مردم چشم انتظار وعده صادق اقتصادی هستند
  • معاونت پرورشی باید در مدارس تقویت شود
  • خیزش دانشگاهیان اروپا و آمریکا نشانه بیداری اسلامی است
  • گفتمان غرب در حال فروپاشی است
  • معلم ستون فقرات دستگاه تعلیم و تربیت است
  • ظلم ستیزی علیه صهیونیست‌ها جهانی شده است
  • بیداری در دانشگاه های جهانی حاصل دوراندیشی مقام معظم رهبری است
  • کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی قرار دارند