Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا دریادار امیر رستگاری در سخنرانی پیش از خطبه های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه رشت افزود: امروز ایران به مرحله ای از توان بازدارندگی دست یافته که نه تنها امنیت را در کشور ایجاد کرده ، بلکه با حمایت مدافعان حرم و جبهه مقاومت، سیاست های استکباری را بطور کل در کشورهای اطراف خنثی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: موضوع یادشده موجب عصبانیت دشمن شده و هر کاری می کند، نمی تواند این قدرت را از جمهوری اسلامی ایران سلب کند.
دریادار رستگاری اظهار داشت: امروز وزات دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که در سال های گذشته صرفاً یک سازمان صنایع دفاعی بود، تبدیل به شش سازمان صنعتی شده؛ سازمان صنایع دفاعی امروز نه تنها سلاح های پیشین بلکه انواع موشک های ضد زره و ... نیز تولید می کند.
وی ادامه داد: سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع نیز امروز موفق به تولید انواع هواپیماهای جنگنده آموزشی ، بالگردها و انواع پهبادهایی است که می توانند تا هزاران کیلومتر از خاک ایران فاصله بگیرند و فضای تحت پوشش را پایش و رصد کنند.
دریادار رستگاری تصریح کرد: امروز دانشمندان صنایع دریایی کشور موفق به ساخت انواع زیردریایی ها شده اند و جمهوری اسلامی ایران به توان ساخت زیر دریایی هایی رسیده که می توانند در چند صد متر اعماق دریا حضور یافته و دشمن را درآن فاصله رصد و رهگیری کنند.
وی در خاتمه سخنانش خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب اسلامی وزارت دفاع ایران صرفا اقدام به خرید ملزومات و تجهیزات نظامی می کرد و وظیفه اش خرید و نگهداری تجهیزاتی بود که به کشور داده می شد و فضا بگونه ای بود که روحیه نتوانستن را به ایرانی القا می کردند؛ اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی امام راحل ' تو می توانی ' و دستیابی به آنچه می خواهیم را به جامعه باوراند.
1881/207
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت اسلامی ایران امام راحل پیروزی انقلاب اسلامی جامعه نیروهای مسلح رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۶۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش‌های مهارتی کلید توسعه اشتغال پایدار در جامعه است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،حجت الاسلام عبدالرضا پور ذهبی نماینده ولی فقیه در دیدار با رئیس سازمان آموزش فنی حرفه‌ای کشور گفت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارتی نقش بسزایی در توانمندسازی دانش آموختگان و جویندگان کار ایفا می‌کند.
در این دیدار رئیس سازمان آموزش فنی حرفه‌ای کشور با تاکید بر ضرورت توجه به مهارت آموزی در کشور، آموزش‌های مهارتی را کلید توسعه اشتغال پایدار در جامعه دانست.
مهرداد عظیمی از وجود بیش از ۶۵۰ مرکز دولتی در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای خبر داد و افزود: در این مراکز بیش از ۴ هزار و ۸۰۰ کارگاه آموزشی فعال هستند.
وی عنوان کرد:۶۰ درصد از رسالت و وظایف سازمان فنی و حرفه‌ای کشور در حوزه آموزش از سوی مراکز خصوصی و خود مردم انجام می‌گیرد.
عظیمی با اعلام اینکه دیپلماسی مهارت یکی از راهبرد‌های کلیدی سازمان در این دولت است، گفت: وجود ۴۰ هزار مربی توانمند در حوزه آموزش می‌تواند پاسخگوی نیاز‌های کشور باشد
در این دیدار مدیرکل فنی و حرفه‌ای کردستان هم گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته از فردا شاهد برگزاری همایش و گردهمایی سراسری مدیران ستادی و مدیران فنی و حرفه‌ای سراسر کشور در استان خواهیم بود.
به گفته سیدعلی علوی، بر اساس آمار سال گذشته بیش از ۱۵ هزار کردستانی از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شدند.
وی افزود: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری شده نقش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در تحقق این شعار بسیار تأثیرگذار خواهد بود..

دیگر خبرها

  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی‌خورد
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی خورد
  • هرجا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم
  • با سفارش نمی‌توان مأموریت مبارزه با فساد را دنبال کرد
  • آموزش‌های مهارتی کلید توسعه اشتغال پایدار در جامعه است
  • زحمات کارگران در حوزه اقتصادی پشتوانه ایران در حوزه امنیتی و دفاعی خواهد بود
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم
  • «رخنه» توان علمی و دفاعی کشور در صنعت هوافضا را به رخ می‌کشد
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • محصولات بیش از ۱۳۰ واحد صنعتی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی