Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: امنیت و آسایش کشور را مرهون فداکاری‌ها و ایثار آزادگان هستیم در حالی که آزادگان با دوری از خانواده و تحمل شکنجه و سختی‌ها دشمن را به ستوه آوردند. ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰ استانها قزوین نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، سرهنگ اسماعیل طاهرخانی فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز به مناسبت سالروز ورود آزادگان به کشور با آقایان جعفری و مسافر از آزادگان هشت سال دفاع مقدس شهر الوند دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرهنگ طاهرخانی در این دیدار اظهار داشت : شهدا، جانبازان و آزادگان سه رکن اصلی هشت سال دفاع مقدس را تشکیل می‌دهند. 

وی افزود : امنیت و آسایش کشور را مرهون فداکاری‌ها و ایثار آزادگان هستیم در حالی که آزادگان با دوری از خانواده و تحمل شکنجه و سختی‌ها دشمن را به ستوه آوردند.

طاهرخانی گفت : هدف اصلی انقلاب اسلامی مقابله با استکبار و آشتی ناپذیری تا پای جان در برابر آنهاست و باید این روحیه و فرهنگ متعالی به عنوان اصول اصلی نظام با قدرت و درایت حفظ شود. 

در پایان این دیدار از تعدادی از آزادگان هشت سال دفاع مقدس تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ ع

R41364/P1494/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۸۶۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزیر دفاع ایران با همتای بلاروسی

به گزارش جام جم آنلاین، امیر سرتیپ آشتیانی در دیدار با همتای خود ضمن اشاره به اهمیت جمهوری بلاروس در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران گفت: دو کشور در مورد مسائل مهم منطقه‌ای و جهانی دارای دیدگاه مشترک بوده و همواره از اقدامات و مواضع یکدیگر حمایت می‌کنند.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با اشاره به موضوع فلسطین به عنوان یک مسئله مهم جهانی گفت: رژیم صهیونیستی علاوه بر نسل کشی و ارتکاب جنایت جنگی در یک اقدام تروریستی با حمله به اماکن دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در سوریه کنوانسیون‌های بین المللی را زیر پا گذاشته و متعاقباً پاسخ ایران به این رژیم مطابق ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد بود.

وزیر دفاع ادامه داد: انتظار ما از کشورهای دوست و مستقل این است که نقض آشکار قوانین بین المللی توسط رژیم صهیونیستی را محکوم نمایند.

امیر سرتیپ آشتیانی با اشاره به ظرفیت‌های متنوع و مختلف دو کشور در حوزه‌های نظامی و دفاعی بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران در جهت تقویت و ارتقای این همکاری‌ ها تاکید کرد.

در این دیدار دو طرف همچنین بر ظرفیت‌های موجود و همکاری دو جانبه بر ضرورت اجرای موافقت نامه‌های دفاعی و تخصصی تاکید نمودند.

وزیر دفاع بلاروس نیز در این دیدار با اشاره به حمله ظالمانه رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران این اقدام را زیر پا گذاشتن حقوق بین‌المللی توصیف و پاسخ محدود جمهوری اسلامی ایران به اقدام این رژیم را که متضمن مدیریت تنش و عدم گسترش آن بود را عاقلانه و مدبرانه توصیف کرد.

وی در این دیدار اظهار داشت: با وجود فشار و تحریم کشورهای غربی علیه این کشور، مینسک آمادگی خود را جهت توسعه و تقویت همکاری‌های دو جانبه در حوزه‌های مختلف اعلام می‌نماید.

دیگر خبرها

  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه با وزیر دفاع ایران در تهران
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • بسته کمکی ۶۵ میلیون دلاری استرالیا برای اوکراین
  • دیدار وزیر دفاع ایران با همتای بلاروسی
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • سعی کردیم به واقعیت وفادار باشیم / فیلم دفاع مقدس باید برای نسلی که جنگ را یک روز هم ندیده جذاب باشد
  • دیدار وزیر دفاع ایران با وزیر دفاع بلاروس
  • سعی کردیم وفادار به واقعیت باشیم/فیلم دفاع مقدس باید برای نسلی که جنگ را یک روز هم ندیده جذاب باشد
  • رژیم صهیونیستی توان دفاع از خود را هم ندارد